اچ‌تی‌سی عرضه اندروید N را برای HTC 10 ،One M9 و One A9 تأیید کرد

در حالی که تنها چند ساعت از زمان معرفی نسخه جدید پلتفرم موبایلی گوگل می‌گذرد، شرکت اچ‌تی‌سی در توئیتر به صورت رسمی تائید کرده که اندروید N بدون شک برای گوشی‌های برای HTC 10، One M9 و One A9 ساخت این شرکت عرضه خواهند شد.

0

یکی از دغدغه‌های دارندگان گوشی‌های بالا رده اندرویدی به دلیل اینکه هزینه بالاتری نسبت به میانرده‌ها هزینه می‌کنند، عدم اطمینان خاطر از عرضه شدن نسخه‌های جدید پلتفرم قدرت گرفته دستگاه خود و بازه زمانی پشتیبانی شرکت سازنده از آن می‌باشد.

بر طبق یک رسم همیشگی پرچم‌داران دو نسل قبل اچ‌تی‌سی همیشه در صدر جدول دریافت‌کنندگان آپدیت‌های جدید قرار گرفته‌اند، بر این اساس بدون شک HTC 10 و One M9 اولین محصولاتی از سوی این شرکت تایوانی خواهند بود که به اندروید مارشملو ارتقا می‌یابند.

اگرچه بدون شک این یک خبر مسرت بخش و دلگرم کننده به خصوص برای دارندگان One M9 از سوی اچ‌تی‌سی است، با این هنوز زود است که در رابطه با زمان انتشار به‌روزرسانی مذکور که حتی نسخه نهایی آن در نوامبر عرضه خواهد شد سخن به میان آوریم.

البته ناگفته نماند که هرچند در توئیت اکانت رسمی اچ‌تی‌سی صرفاً از سه گوشی مذکور نام برده شده است، با این حال دو از انتظار نخواهد بود که دیگر بالا رده های ساخت این شرکت همچون One M8 و یا گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه سری دیزایر نیز بتوانند مجوز دریافت آپدیت اندورید N را دریافت کنند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.