LG G5 SE در واقع نام رسمی نسخه مجهز به اسنپ دراگون 652 جی 5 ال‌جی است

در چند هفته گذشته شاهد شایعات زیادی حول G5 SE بودیم، اکنون کاشف به عمل آمده که این نام در واقع نام رسمی گوشی G5 نسخه مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون ۶۵۲ است.

0

چندی پیش، اپل از گوشی آیفون SE خود پرده برداشت، این گوشی از لحاظ سخت‌افزار قدرتمند است اما از لحاظ اندازه کوچکتر از محصولات تراز اول بازار طراحی شده است، از طرف دیگر مدتی است شایع شده که ال‌جی نیز گوشی با مدل SE در دست ساخته دارد، با این حساب احتمال می‌رفت این گوشی در واقع نسخه کوچکتر جی ۵ باشد. اما از قرار معلوم این شایعه و حرف و حدیث‌هایی که پیرو آن مطرح شد درست از آب در نیامده و ال‌جیG5 SE در نام رسمی گوشی G5 است که در آن پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۲۵ قرار خواهد گرفت. این گوشی برای بازار چین، آمریکای لاتین و چند منطقه جغرافیایی دیگر در نظر گرفته شده است و به احتمال زیاد قیمت بسیار کمتری نسبت به نسخه G5 پرچمدار دارد.

از لحاظ سخت‌افزاری گوشی جی ۵ SE تنها با کاهش پردازنده روبرو نیست و رم این محصول نیز نسبت به پرچمدار ال‌جی یک گیگابایت کمتر است. ال‌جی نیز در خصوص این گوشی جدید رسما اعلام کرد که قرار است G5 SE در بازارهای مشخص به فروش برسد. از طرف دیگر مدیر بازرگانی واحد ال‌جی در شیلی، آقای کریستین کُورا (Cristián Correa)، پیش از این حضور گوشی ال‌جی جی ۵ را در بازار آمریکای لاتین تایید کرده بود، جالب اینجاست که این مدیر عالی رتبه تاکید داشته که قرار نیست خبری از عرضه هدست مجازی LG 360 VR در این منطقه باشد، وی دلیل این تصمیم را عدم تمایل مردم کشورهای آمریکای لاتین به فناوری واقعیت مجازی دانست.

در حال حاضر به غیر از این اطلاعات سخن دیگری از مشخصات دقیق G5 SE، قیمت این گوشی و زمان عرضه آن به بازار به میان نیامده است.

androidauthority.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.