قابلیت‌های جالب صفحه‌نمایش حساس به فشار Huawei P9 Plus

اگر طی چند روز اخیر اخبار مرتبط با گوشی‌های هوشمند منتشر شده در فارنت را دنبال کرده باشید، بدون شک در جریان هستید که هواوی چند پیش از پرچم‌دار جدید خود با قابلیت‌های ریز و درشی از قبیل صفحه‌نمایش حساس به فشار و دوربین دوگانه لایکا رونمایی کرده است.

2

اگرچه در مراسم رونمایی از این محصولات عنوان گردید که هواوی پی 9 که نسخه استاندارد پرچم‌دار جدید هواوی محسوب می‌شود دارای صفحه‌نمایشی 5.2 اینچی IPS با وضوح فول اچ‌دی است، با این حال جالب است که بدانید شرکت سازنده برادر بزرگتر این محصول را به قابلیت حساس به فشار نیز تجهیز کرده است.

بر این اساس شرکت هواوی تمام توان خود را در بهینه‌سازی پنل AMOLED گوشی P9 Plus به کار گرفته و در سوی دیگر آن را برای افزایش کارایی به قابلیت دو مرحله‌ای حساسیت به فشار مجهز کرده است. طبق اعلام شرکت سازنده، صفحه‌نمایش حساس به فشار Huawei P9 Plus در حال حاضر با 18 برنامه پیش‌فرض آن سازگاری داشته است، با این حال می‌توان امیدوار بود که سایر توسعه‌دهندگان نیز بتوانند به مروز زمان از این قابلیت برای تولید اپلیکیشن‌های کاربردی استفاده نمایند.

پس از بررسی‌های صورت گرفته معلوم گردید که این محصول در کنار قابلیت‌های ذکر شده از درگاه مادون قرمز نیز بهره می‌برد که البته برای قشر خاصی از کاربران کارایی خواهد داشت. علاوه بر این هر دو گوشی از دوربین دوگانه استفاده می‌کنند که به با همکاری مهندسین Leica ساخته شده است. در این چینش یک دوربین عادی با سنسور 12 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین مونوکروم 12 مگاپیکسلی قرار گرفته که قادر خواهد بود 50 درصد کنتراست تصاویر را بهبود بخشیده و همچنین نور ورودی را نیز سه برابر کند.

phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. pezhman می‌گوید

    این فیلم که اصلا ربطی به عنوان نداشت

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سپاس..
      عنوان تصحیح شد