هواوی دستبند هوشمند TalkBand B3 را رسماً معرفی کرد

پس از دستبندهای هوشمند TalkBand B1 و B2 حالا هواوی طبق روال سالانه خود نسخه جدید دستبندش را رونمایی کرده است. این دستبند در سه مدل Active، Classic و Elite عرضه شده و همان‌طور که از نامش پیداست قابلیت مکالمه را نیز داراست.

2

مدل Active مدل ورزشی‌تر بوده و با بند پلاستیکی خود در دو رنگ مشک و سفید عرضه می‌شود. این مدل بیشتر برای افرادی مناسب خواهد بود که به دویدن و یا ورزش در باشگاه علاقه‌دارند. مدل Classic در رنگ‌های بژ و قهوه‌ای عرضه شده، بند چرمی داشته و بدنه اصلی آن نیز به رنگ طلایی خواهد بود. و سرانجام مدل Elite کاملاً فلزی بوده و از جنس استیل ضدزنگ ساخته خواهد شد.

huawei-talkband-b3-models

هواوی تاک‌بند B3 دارای صفحه‌نمایشی از نوع PMOLED با وضوح 128 در 80 پیکسل است که اعلان‌ها، ساعت و سایر اطلاعات را با رنگ سفید روی صفحه مشکی خود نمایش می‌دهد. این دستبند به یک باتری 91 میلی‌آمپری مجهز شده که قادر است بین 3 تا 4 روز شما را همراهی کرده و در صورتی که از آن به عنوان هندزفری استفاده کنید تا 5.5 ساعت در مکالمه دوام خواهد آورد. باتری این ساعت همچنین ظرف یک و نیم ساعت شارژ شده و در حالت استندبای نیز 6 روز دوام خواهد داشت. TalkBand B3 با استاندارد IP57 ضدآب و گردوغبار بوده و می‌توانید با آن دوش گرفته یا ظرف بشویید؛ هرچند که توصیه نمی‌کنیم از آن هنگام شنا استفاده کنید.

talkband-b3

TalkBand B3 با پشتیبانی از آخرین استاندارد بلوتوث یعنی نسخه 4.2 عرضه می‌شود و پس از اتصال به گوشی شما می‌تواند اعلان‌ها را نمایش داده و فعالیت شما را تحت نظر بگیرد. شمارش قدم‌ها و کالری‌های سوزانده شده نیز مانند تمامی دستبندهای سلامتی دیگر از امکانات آن است.

همان‌طور که در تصاویر می‌بینید این نسخه نیز مانند نسخه قبلی به یک هندزفری بلوتوث تبدیل خواهد شد اما به ادعای هواوی حجم صدا 25 درصد بیشتر بوده و با طراحی جدید حذف نویز و صدای باد نیز تا 80 درصد بهبود یافته است. همچنین صفحه‌نمایش نیز با شیشه‌ای خمیده از محافظ Gorilla Glass پوشانده شده است.

talkband-b3-design

قیمت این دستبند هوشمند برای نسخه‌های اکتیو، کلاسیک و الیت به ترتیب 169، 199 و 249 یورو اعلام شده که معادل 190، 225 و 282 دلار آمریکاست. هواوی در مورد زمان عرضه این دستبند هنوز اطلاعاتی منتشر نکرده است.

AndroidHeadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. میثم می‌گوید

    ممنون از وب سایت زیباتون

  2. میثم می‌گوید

    با سلام
    کی میتونیم برای خرید این نوع ساعت هوشمند اقدام کنیم
    با تشکر