رونمایی از کروم‌بوک ۳۰۰ دلاری ایسر با بدنه فلزی، صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی 1080p و عمر شارژ ۱۴ ساعته

ایسر که به عنوان برترین تولیدکننده کروم‌بوک‌های گوگل شناخته می‌شود به‌تازگی از مدل جدید کروم‌بوک خود با بدنه باریک فلزی، 4 گیگابایت رم، صفحه‌نمایش 1080p، عمر شارژ عالی 12 تا 14 ساعته و از همه مهم‌تر قیمت 299 دلاری پرده‌برداری کرده است.

0

Acer Chromebook 14 جدید ایسر که شباهت بسیار زیادی هم به مک‌بوک ایر اپل دارد از بدنه آلومینیومی نازکی به ضخامت تنها 17 میلی‌متر و وزن تنها 1.54 کیلوگرم بهره‌مند است این کروم‌بوک 14 اینچی در دو نسخه یکی با صفحه‌نمایش فول اچ‌دی 1080p و دیگری HD 768p عرضه خواهد شد. نسخه فول اچ‌دی از 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با کارت حافظه و 4 گیگابایت حافظه رم برخوردار بوده و تنها 299 دلار قیمت دارد. این نسخه اما عمر شارژی 12 ساعته دارد که باز هم نسبت به مک‌بوک ایر اپل بهتر عمل می‌کند.

نسخه HD با دو گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد و 16 گیگابایت حافظه داخلی eMMC دارد. این نسخه می‌تواند با هر بار شارژ تا 14 ساعت نیز دوام بیاورد. هر دو نسخه از پردازنده‌های دو یا چهار هسته‌ای Intel Celeron N3060 استفاده می‌کنند که برای اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها تحت وب Chrome OS کافیست.

این کروم‌بوک‌ها اولین کروم‌بوک‌های فلزی ایسر هستند و به درگاه USB 3.1، بلوتوث 4.2، HDMI و وای‌فای دوبانده MiMo مجهز شده‌اند. ایسر همچنین با همکاری با گوگل 100 گیگابایت حافظه رایگان ابری گوگل درایو را نیز به خریداران این دو کروم‌بوک هدیه می‌دهد.

AndroidCentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.