انتشار تصاویر مفهومی و رندرشده جدید از HTC 10

اچ‌تی‌سی قصد دارد در سال جدید گوشی پرچم‌دار اندرویدی خود را با نام HTC 10 معرفی کند. طبق تصاویر مختلفی که از زوایای مختلف این گوشی درز کرده حالا یک طراح خوش‌ذوق رندرهایی زیبا را از رنگ‌های مختلف این گوشی منتشر کرده است.

0

پس از درز تصاویر تار و نامشخص سرانجام Evan Blass افشاکننده مشهور توییتری تصویری واضح و رندرشده از HTC 10 را منتشر کرد. حالا نوبت به آن رسیده تا تصاویری زیباتر و از زوایای مختلف را از پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی ببینیم. این تصاویر HTC 10 را در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای به تصویر کشیده است و همان‌طور که می‌بینید رنگ نقره‌ای در دو نسخه یکی با پنل جلویی مشکی و دیگری سفید عرضه خواهد شد. لبه‌های تراش‌خورده عریض، بدنه فلزی، دوربین مجهز به فوکوس لیزری و فلش دوگانه، تک بلندگو در پایین گوشی، دکمه سخت‌افزاری Home و حسگر اثر انگشت و همچنین دکمه‌های لمسی خازنی بازگشت و Recent Apps از جمله ویژگی‌هایی است که از ظاهر HTC 10 انتظار داریم.

این گوشی قرار است با صفحه‌نمایش 5.2 اینچی QHD، پردازنده اسنپ‌دراگون 820، پردازنده گرافیکی Adreno 530، چهار گیگابایت رم، دوربین 12 مگاپیکسلی و USB Type-C عرضه شود. همان‌طور که می‌بینید برای اولین‌بار در پرچم‌داران سری وان خبری از اسپیکرهای استریوی BoomSound نیست تا جای آن را حسگر اثر انگشت پر کند. اچ‌تی‌سی قصد دارد در مراسمی در تاریخ 31 فروردین این گوشی را رسماً رونمایی کند. این شرکت تایوانی قول داده تا یکی از بهترین دوربین‌ها را در این گوشی قرار دهد و در تلاش است تا علاقمندان به جی 5 و گلکسی اس 7 را مجاب کند که تا زمان معرفی این گوشی منتظر بمانند.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.