آپدیت جدید نکسوس 5X مشکلات لگ و کندی این گوشی را حل می‌کند

در بررسی‌های نکسوس 5X برخی کارشناسان اعتقاد داشتند که این گوشی به اندازه‌ای که باید سریع و روان نیست. اندروید خام مارشملو به همراه چیپست قدرتمند اسنپ‌دراگون 808 انتظارات را از عملکرد این گوشی بالا برده و حالا گوگل با عرضه یک آپدیت جدید سعی در افزایش کارایی آن دارد.

0

اگر از کاربران Nexus 5X محصول مشترک ال‌جی و گوگل هستید و از کندی، لگ و گیر کردن و شاید هم نیاز به ریستارت روزانه این گوشی ناراحت هستید خوشبختانه جدیدترین آپدیت گوگل این مشکلات را حل خواهد کرد. این آپدیت که توسط Orrin یکی از مدیران انجمن نکسوس در reddit اعلام شده است با هدف رفع اشکالات و پایداری، اتصال و کارایی بهتر عرضه شده است. البته از آن‌جا که روز گذشته دو factory image برای نکسوس 5X منتشر شده شاید بپرسید کدامیک را باید فلش کرد؟ توصیه ما این است که تا عرضه آپدیت به صورت OTA منتظر بمانید اما اگر خیلی عجله دارید Orrin توصیه می‌کند نسخه با شماره ساخت MHC19J را فلش کنید. گفتنی است به دلیل تحریم گوگل برای دانلود فکتوری ایمیج نیاز به تغییر آی‌پی دارید.

نکسوس 5X که در حال حاضر قیمتی برابر یک میان‌رده و عملکردی در حد یک پرچم‌دار را دارد جز گوشی‌هاییست که ما به شش دلیل خرید آن را به شما توصیه می‌کنیم.

Droid-Life

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.