گوگل بنیان‌گذار وب‌سایت 4chan را استخدام کرد

وب‌سایت 4chan حدود 13 سال پیش توسط “کریس پول” که بیشتر با لقب Moot شناخته می‌شود بنیان‌گذاری شد. پس از این‌که او این وب‌سایت را تابستان امسال فروخت حالا خودش به استخدام گوگل در آمده است.

0

وب‌سایت 4chan یک سایت اجتماعی است که کاربران در آن به صورت ناشناس تصاویر مختلف را به اشتراک می‌گذارند. بسیاری از میم‌های اینترنتی از این وب‌سایت آغاز شدند و کاربران این وب‌سایت بارها متهم به حمله به وب‌سایت‌های مختلف و ترویج رفتارهای خشونت‌آمیز شده‌اند. حالا موت که حدود 12 سال تجربه در ساخت انجمن‌های آنلاین دارد به‌تازگی توسط گوگل استخدام شده است. با وجود این‌که مشخص نیست هدف گوگل از استخدام او چیست می‌توان حدس زد اضافه کردن او به تیم گوگل پلاس و افزایش محبوبیت این سرویس دلیل اصلی آن باشد.

4chan

شاید بسیاری از کاربران 4chan دوست داشته باشند که او کماکان در فرهنگ اینترنتی غیرمتعارف میم‌ها و تمسخر شخصیت‌های محبوب شرکت داشته باشد اما از آن‌جا که 4chan برای موت هیچ درآمدی نداشت طبیعی است که او ابتدا 4chan را به 2channel فروخته و حالا هم در یکی از بهترین شرکت‌های فناوری دنیا استخدام شود. گفتنی است 2channel الهام‌بخش موت برای تأسیس 4chan بود و سرانجام هم این وب‌سایت به 2channel فروخته شد.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.