گلکسی اس 7 سامسونگ 21 اسفندماه در 60 کشور جهان عرضه خواهد شد

طبق شایعات پیشین می‌دانستیم که گلکسی اس 7 قرار است در 21 اسفندماه رسماً عرضه شود. حالا آقای دونگ‌جین مدیر بخش موبایل سامسونگ رسماً این تاریخ را به عنوان تاریخ عرضه پرچم‌داران سامسونگ در 60 کشور جهان تأیید کرده است.

1

در اولین موج از عرضه جهانی گلکسی اس 7 سامسونگ قصد دارد تا در 60 کشور جهان این گوشی را عرضه کند. البته از آن‌جایی که لیست این کشورها هنوز منتشر نشده نمی‌دانیم کشورهای خاورمیانه و ایران هم جز این 60 کشور هستند یا خیر. سامسونگ ابراز امیدواری کرده که گلکسی اس 7 بتواند فروش بهتری نسبت به گلکسی اس 6 داشته باشد. طبق آمار سامسونگ توانست 38 میلیون دستگاه گلکسی اس 6 را در سال 2015 به فروش برساند که نسبت به پیش‌بینی این شرکت کمتر بود.

حالا به گفته آقای دونگ‌جین سامسونگ بسیاری از ویژگی‌هایی که در مدل‌های قبلی گلکسی اس 6 و اس 5 وجود نداشتند و یا حذف شده بودند به گلکسی اس 7 اضافه شده‌اند. همان‌طور که می‌دانید گلکسی اس 7 هم ضدآب است و هم با درگاه کارت حافظه همراه شده است؛ هرچند که دیگر خبری از باتری قابل تعویض توسط کاربر نیست.

Galaxy-S7-microSD-slot

آقای دونگ‌جین گفت با وجود این‌که هنوز چیزهایی برای انجام دادن و بهبود در بخش سخت‌افزار وجود دارد اما به اعتقاد من مشکل بزرگی نیست. قیمت ابتدایی برای گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج به ترتیب 670 و 770 دلار اعلام شده است.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    فروشش بیشتر نخواهد بود