درز تصاویر جدید از گلکسی اس ۷ اج عدم استفاده از درگاه USB-C را تأیید می‌کند

دیگر چیز زیادی به معرفی رسمی گلکسی اس 7 باقی نمانده که مجدداً چند تصویر جدید از مدل اج این گوشی درز کرده است. در یکی از این تصاویر برای اولین بار گوشی را با صفحه‌نمایش روشن می‌بینیم درحالی‌که تصویر دیگر استفاده از درگاه قدیمی microUSB را به‌جای USB Type-C تأیید کرده و سرانجام سایر تصاویر رنگ سفید را برای این گوشی به نمایش گذاشته است.

0

تصویر اول مربوط به گلکسی اس 7 اج با صفحه‌نمایش روشن است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید تفاوت زیادی بین اس 7 اج با اس 6 اج وجود ندارد. رنگ گوشی حالا به جای سورمه‌ای کاملاً مشکی است و دکمه Home نیز کمی گوشه‌دارتر شده است و شاید مهم‌ترین تغییر اندازه 5.5 اینچی صفحه‌نمایش باشد. به این ترتیب اندازه صفحه گلکسی اس 7 اج چیزی بین 5.1 اینچ در گلکسی اس 6 و 5.7 اینچ در گلکسی اس 6 اج پلاس خواهد بود. خوشبختانه سامسونگ توانسته با کم‌تر کردن حاشیه صفحه‌نمایش هم به جمع‌وجورتر شدن این گوشی کمک کند.

Galaxy-S7-edge-leak

تصویر دوم همان‌طور که مشاهده می‌کنید استفاده از همان درگاه قبلی microUSB را تأیید می‌کند. USB Type-C نوع جدیدی از فناوری USB است که به کاربر امکان می‌دهد مانند درگاه Lightning اپل کابل را از هر طرف دلخواه وارد دستگاه کند. این فناوری جدید همچنین سرعت بالاتر شارژ و انتقال اطلاعات را نیز به همراه خواهد داشت. USB C اولین بار در تبلت اندرویدی Nokia N1 و گوشی وان‌پلاس 2 به کار گرفته شد و وقتی گوگل در نکسوس‌های جدید خود از این درگاه بهره برد تصور می‌کردیم سایر تولیدکنندگان اصلی گوشی‌های اندرویدی نیز به این درگاه روی بیاورند. البته درکنار معایب استفاده نکردن از این درگاه ممکن است استفاده از درگاه قدیمی microUSB برای کاربرانی که کابل‌های زیادی در خانه، ماشین و محل کار دارند مفید باشد و اگر شارژرتان را جایی فراموش کردید بتوانید آن را با شارژر دوستانتان شارژ کنید.

Galaxy-S7-edge-microUSB

در تصویر زیر هم رنگ سفید برای گلکسی اس 7 اج به نمایش گذاشته شده است؛ رنگی که تصور می‌شد در پالت رنگ جدید سامسونگ جایی ندارد. به این ترتیب رنگ‌های گلکسی اس 7 به چهار رنگ سفید، مشکی، طلایی و نقره‌ای می‌رسد.

Galaxy-S7-edge-white

از سایر تغییرات مهم گلکسی اس 7 نسبت به گلکسی اس 6 می‌توان به افزوده شدن استاندارد مقاومت در برابر آب و گردوغبار، حذف برآمدگی دوربین و افزوده شدن درگاه کارت حافظه اشاره کرد. به این ترتیب با وجود طراحی مشابه سخت‌ترین ایراداتی که به طراحی گلکسی اس 6 گرفته می‌شد حالا در گلکسی اس 7 برطرف شده است.

AndroidHeadlines phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.