درز تصاویر و مشخصات فنی منتسب به دوربین عکاسی Canon EOS 1D X MK II

طبق شایعات قبلی این دوربین قرار بود در ماه ژانویه 2016 به بازار عرضه شود اما حالا که تنها یک روز به پایان ژانویه باقی مانده به نظر می‌رسد Canon عرضه این دوربین DSLR را به ماه‌های آینده موکول کرده است. به‌تازگی تصاویر و مشخصات فنی این دوربین درز کرده است که در ادامه با هم مرور می‌کنیم.

0

به لطف وب‌سایت Digicame-info حالا تصاویری واقعی از بدنه این دوربین به همراه مشخصات فنی آن پیش رو داریم. از نظر مشخصات فنی گفته می‌شود که EOS 1D X MK II از یک سنسور CMOS با وضوح 20.2 مگاپیکسل با بهبودهایی در زمینه محدوده دینامیکی برخوردار خواهد بود. این دوربین دارای سیستم فوکوس خودکار دوپیکسله CMOS AF، فوکوس خودکار 61 نقطه‌ای با 41 نقطه cross-type، فوکوس خودکار AI بهبود یافته و تعقیب کننده حرکت دقیق به لطف +Servo AF III بهره می‌برد. موتور دستگاه دو +DIGIC6 بوده و همچنین قابلیت فیلم‌برداری با وضوح 4K و با نرخ 60 فریم بر ثانیه وجود دارد.

Canon-EOS-1D-X-Mark-II

این دوربین در برابر آب و گردوغبار مقاوم بوده و از اتصالات کاملی شامل وای‌فای، GPS داخلی، USB 3.0 و HDMI برخوردار خواهد بود. در مورد قیمت این دوربین هنوز اطلاعاتی در دست نیست اما با توجه به مشخصات می‌توان حدس زد که با دوربین بسیار گران‌قیمتی مواجه خواهیم بود. به‌هرحال با درز تصاویر و مشخصات می‌توان انتظار داشت که Canon به زودی این دوربین را رسماً رونمایی و عرضه خواهد کرد.

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.