شایعه: اچ‌تی‌سی One M10 در نمایشگاه MWC رونمایی نخواهد شد

نمایشگاه MWC بارسلونا را می‌توان میعادگاه گوشی‌های هوشمند نسل جدید دانست که طی روند برگزاری آن محصولاتی متعددی رونمایی می‌شوند. از جمله این محصولات که انتظار می‌رود برای اولین بار در MWC2016 به نمایش درآیند می‌توان به گلکسی اس 7 و ال‌جی جی 5 اشاره کرد؛ این در حالی است که بر اساس گفته‌های یک منبع چینی، اچ‌تی‌سی برنامه خاصی در جهت معرفی پرچم‌دار جدید خود در این نمایشگاه تدارک ندیده است.

0

در اوایل سال میلادی جدید هستیم و رونمایی از یک دستگاه پرچم‌دار با بهره‌گیری از مشخصات کاملاً رقابتی می‌تواند کاربران زیادی را به سوی خود جذب کند. از این رو اچ‌تی‌سی که روزگار پررونقی را در حال سپری کرد نیست، تمام توان خود را به کار گرفته تا با ارائه محصولی متمایز نسبت به دیگر پرچم‌داران بازار بتواند اوضاع را به نفع خود تغییر دهد.

یکی از محصولات بالا رده این شرکت تایوانی که طی چند وقت اخیر شایعات متعددی نیز از آن به گوش می‌رسد، One M10 نام دارد که علاوه بر مشخصات فنی احتمالی از جمله بهره‌مندی از گواهی عایقی IP68، تراشه اسنپ‌دراگون 820، دوربین اصلی 23 مگا پیکسلی، 4 گیگابایت حافظه رم و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی به بدنه‌ای تمام آلومینیومی باز طراحی شده و متفاوت نسبت به نسل قبلی، اندروید 6.1 و نسخه جدید رابط کاربری سنس تجهیز شده است.

از آنجا که روزبه‌روز به موعد آغاز به کار بزرگ‌ترین نمایشگاه موبایل سال یعنی MWC 2016 نزدیک‌تر می‌شویم، شاهد درز شایعاتی پیرامون محصولاتی که انتظار می‌رود طی روند برگزاری این نمایشگاه از آن‌ها رونمایی شود همچون گلکسی اس 7 و ال‌جی جی 5 هستیم، این در حالی است که تاکنون خبری در رابطه با پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی یا همان One M10 منتشر نشده است.

اگر اوضاع به همین منوال پیش برود، ممکن است که این شرکت تایوانی صرفاً به معرفی یک یا دو میان رده در WMC 2016 بسنده کرده و مراسم معرفی One M10 را به اوایل ماه آینده موکول نماید؛ در این صورت زودتر از تا بهار سال آینده این محصول به بازار عرضه نخواهد شد. هرچند تاکنون هیچ منبع موثقی این اطلاعات را تائید یا رد نکرده، با این حال شنیده می‌شود که دلیل به وجود آمدن این تعویق، طولانی شدن روند بازطراحی بدنه پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی بوده است.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.