آپدیت اندروید 5.1 اکسپریا C4 و اکسپریا C5 اولترا سونی از راه رسید!

هرچند اکثر تولیدکنندگان گوشی‌های قدرت گرفته از پلتفرم اندروید مشغول آماده‌سازی آپدیت اندروید 6 مارشملو برای محصولات بالا رده خود هستند، با این حال سونی در یک اقدامی تامل برانگیز شب گذشته آپدیت اندروید 5.1 را برای گوشی‌های اکسپریا C4 و اکسپریا C5 اولترا  منتشر کرد.

1

تا پیش از این گمان می‌رفت که گوشی‌های مذکور مستقیماً خواهند توانست به اندروید 6 ارتقا پیدا کنند، این در حالی است که سونی شب گذشته بسته به‌روزرسانی نسبتاً قدیمی اندروید 5.1 را برای اکسپریا C4 و اکسپریا C5 اولترا  منتشر کرد. این آپدیت تا حدی موجب غافلگیری و البته دلهره برای دارندگان این دو فبلت شده بود که اصلاً انتظار دریافت چنین نسخه‌ای را نداشتند، زیرا ممکن است موجب منتفی شدن عرضه آپدیت اندروید 6 برای این محصولات شود.

در همین حال شرکت سازنده با پی بردن به این مسئله، ساعاتی پیش به طور رسمی در انجمن پشتیبانی خود اعلام کرد که اندروید 6 مارشملو ممکن است با کمی تأخیر برای اکسپریا C4 و اکسپریا C5 اولترا عرضه شود از این رو دارندگان این محصولات می‌توانند پلتفرم گوشی خود را فعلاً به اندروید 5.1 ارتقا دهند.

اینکه چرا سونی برای این دو فبلت و آن هم به صورت ناگهانی و برخلاف برنامه قبلی اعلام شده، آپدیت اندروید 5.1 را ارائه کرده جای سؤال دارد! در هرصورت اگر شما نیز دارنده یکی از فبلت های اکسپریا C4 و اکسپریا C5 اولترا هستید و می‌خواهید آپدیت اندروید 5.1 را دریافت نمایید، بایستی پس از اطمینان از اتصال صحیح دستگاه از طریق وای‌فای به اینترنت، به مسیر Settings>About phone>Software رفته و سپس دکمه cheek for update را تَب کنید تا عملیات به‌روزرسانی آغاز شود.

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. اصغری می‌گوید

    c4وc5 که gsmarena گفته به اندروید۶ آپدیت میشن!!!