سونی از نسل جدید اکشن‌کم‌ های خود در CES 2016 رونمایی کرد

شرکت سونی ساعاتی پیش طی روند برگزاری نمایشگاه CES 2016 از نسل جدید اکشن‌کم‌های خود رونمایی کرد.

0

نسل جدید اکشن‌کم‌ های سونی در حقیقت نسخه ارتقا یافته مدل FDR-X1000V می‌باشد که سال گذشته در همین نمایشگاه رونمایی شد. این دستگاه‌ها هم‌اکنون به نمایشگر LCD با رزولوشن بالاتر و رابط کاربری گرافیکی ساده‌تر مبتنی بر آیکون مجهز شده است.

sony_as50_7

با توجه به اهمیت کیفیت تصویر ثبت شده در هنگام حرکت، اکشن‌کم‌ها به فناوری لرزش گیر الکترونیکی اختصاصی سونی موسوم به Steady Shot نیز مجهز شده‌اند. این فناوری به جای لرزش گیر اپتیکال، به صورت نرم‌افزاری می‌تواند پَرش‌های تصویری که ممکن است در اثر راه روند و دویدن ایجاد شود را حذف کند.

اکشن‌کم‌ های جدید این شرکت ژاپنی دارای لنز 11 مگا پیکسلی پشت روشن (BSI) و EXMOR CMOS هستند که قادر است ویدئوهای 1080p با نرخ 60 فریم بر ثانیه یا با نرخ 120 فریم بر ثانیه و تایم لپس 4K را ثبت و با سرعت 50 مگابیت بر ثانیه پردازش کند. این لنز با زاویه دید گسترده زوم الکترونیکی 3x را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شرکت سازنده همچنین لوازم جانبی جدیدی مانند AKA-CAP1 Cap Clip را برای ساخت کلیپ‌های حرفه‌ای به همراه این محصول ارائه کرده است.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.