گزارش: آیفون 7 پلاس نسخه 256 گیگابایتی و یک باتری بزرگتر 3100 میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت

وب‌سایتی چینی به نقل از منایعی ککه آنها را معتبر دانسته از حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی و باتری بزرگ‌تر 3100 میلی‌آمپرساعتی در آیفون ۷ پلاس اپل خبر داده است، با این حساب می‌توان انتظار داشت اپل، پرچمدار بعدی خود را تا دندان مسلح روانه بازار کند.

0

متأسفانه این وب‌سایت چینی مشخص نکرده آیفون 7 پلاس همچنان نسخه 16گیگابایتی هم دارد یا اینکه از این به بعد کاربران آیفون تنها قادر هستند نسخه‌های ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی محبوب را خریداری کنند،‌ لازم به ذکر است که آیفون 6S پلاس در حال حاضر با مدل‌های ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به فروش می‌رسد.

بر اساس این شایعات جدید از لحاظ باتری نیز آیفون ۷ دستخوش تغییر خواهد شد و با باتری که دقیقاً ۱۲.۷ درصد از آیفون ۶ پلاس بزرگ‌تر است عرضه می‌شود، لازم به ذکر است که آیفون ۶ پلاس در حال حاضر از باتری ۲۷۵۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد، بر اساس شایعات منتشر شده جدید آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس از لحاظ ضخامت در اندازه آی‌پاد تاچ‌ اپل طراحی می‌شوند.

پیش از این نیز شایع شده بود که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس از لحاظ صفحه‌نمایش ابعاد نسل پیشین خود را حفظ می‌کنند و با این حساب صفحه‌نمایش پرچمداران جدید اپل به ترتیب ۴.۷ و ۵.۵ اینچ‌ خواهد بود. ناگفته نماند که این وب‌سایت چینی تاکنون سابقه درخشانی در برملا کردن اطلاعات گوشی‌های پرچمدار نداشته و با این حساب زیاد هم‌ نمی‌توان روی اطلاعات منتشر شده فعلی حساب باز کرد.

از طرف دیگر منابع مطلع از حذف جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در آیفون ۷ خبر می‌دهند، این منابع مدعی هستند اپل برای تمامی اتصالات آیفون از فناوری Lightning خود کمک می‌گیرد، این امر باعث می‌شود آیفون بعدی ضخامتی برابر با ۶ یا ۶.۵ میلی‌متر داشته باشد و قابلیت ضد آب بودن نیز در طراحی آن لحاظ شود. چیپست پرسرعت A10 شرکت اپل به همراه مودم LTE 7360 به همراه قابی غیرفلزی در کنار آنتن مخفی و ۳ گیگابایت رم سایر مشخصات آیفون ۷ را ممکن است تشکیل دهد.

گوشی‌های اپل همیشه طرفداران زیادی را مجذوب خود می‌کند و با این حساب منطقی به نظر می‌رسد که حول این محصولات درجه یک شایعات زیادی نیز منتشر شود، به این ترتیب باید ببنیم اپل این‌بار چگونه خواهد توانست کفه بازار گوش‌های همراه را به پرچمدار بعدی این شرکت به نفع خود تغییر دهد.

macrumors.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.