تماشا کنید: شاسی‌بلند لکسوس NX با رینگ و لاستیک ساخته شده از یخ!

احتمالاً این قابلیتی نیست که در میان مشتریان طرفدار زیادی داشته باشد، اما لکسوس سه ماه را صرف کار با تیمی از مجسمه‌سازان یخی کرده است تا تایر و رینگ‌های NX را تنها با استفاده از یخ بازسازی کند.

0

Ice-Tyre LexusNX
نه‌تنها این محصول عالی به نظر می‌رسد، بلکه چرخ‌های یخی به اندازه کافی قوی هستند تا خودرو را بدون اینکه بشکنند، پشتیبانی کنند. قبل از اقدام به رانندگی با چرخ‌های یخی، Lexus NX به مدت 5 روز کامل در اتاقی بسیار سرد در دمای منفی 30 درجه سانتی‌گراد و زیر لایه‌ای از یخ نگهداشته تا چرخ‌ها و رینگ‌ها پس از نصب ذوب نشوند.

جدا از افزایش فروش لکسوس، جوانب دیگری هم برای این شاهکار وجود دارد. مطمئناً این تایرها هیچ اصطحکاکی ندارند و حتی کوچک‌ترین دست‌انداز منجر به خرد شدن آن‌ها خواهد شد. با این‌وجود، هر زمان که به تعویض تایر نیاز داشته باشید، گذاشتن قالب یخی عظیم در فریزر خانه بسیار به‌صرفه‌تر از رفتن به مغازه فروشنده و خریدن یک چرخ جدید خواهد بود.

gizmodo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.