رونمایی شیائومی از Redmi Note Prime با صفحه نمایش 5.5 اینچی و باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی

شرکت شیائومی که اکثراً آن را به خاطر گوشی‌های ارزان قیمت و باکیفیتش می‌شناسند، ساعاتی پیش از گوشی هوشمند Redmi Note Prime به عنوان جانشین شایسته برای Redmi 2 Prime، با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی و باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی رونمایی کرد.

0

در ابتدا لازم است به این نکته اشاره کنیم که گوشی هوشمند رِدمی نوت پریم یک میان رده بوده از این رو نباید از آن انتظار کارایی یک پرچم‌دار را داشته باشیم. بر این اساس گوشی مذکور از نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل از نوع iPS بهره می‌برد و قلب آن را قرار است تراشه چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 410 با کلاک فرکانس  1.2 گیگاهرتز به تپش درآورد.

گوشی هوشمند Redmi Note Prime با ابعاد بدنه 154 در 78.7 در 9.4 میلی‌متر و وزنی معادل 185 گرم، دارای 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بوده و در قاب پشتی میزان دوربینی مجهز به لنز 13 مگاپیکسلی است.

Xiaomi launches Redmi Note Prime with 5.5-inch display, 3100mAh battery (2)

از دیگر مشخصات این میان رده شیائومی که متاسفانه از نسخه 4.4 پلتفرم اندروید قدرت گرفته می‌توان به دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از دو سیم‌کارت به طور همزمان در شبکه 4G و بهره‌مندی از رابط کاربری MIUI 7 اشاره کرد.

طبق وعده شرکت سازنده، گوشی هوشمند Redmi Note Prime از فردا صبح از طریق فروشگاه آنلاین آمازون در هند و یا از طریق وب‌سایت Mi.com با برچسب 125 دلاری قابل سفارش خواهد بود.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.