آغاز عرضه گوشی هوشمند HTC One A9 به بازار ایران

HTC One A9، جدیدترین گوشی از خانواده وان شرکت اچ‌تی‌سی از امروز در بازار ایران عرضه می‌شود. HTC One A9 با طراحی جذاب خود، اولین دستگاهی است که در کنار گوشی‌های خانواده نکسوس به اندروید ۶ مارشملو مجهز است.

2

HTC-One-A9_3V_TopazGold

این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپ‌دارگون 617، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بهره‌مند شده و دوربین جدید 13 مگاپیکسلی با پوشش Sapphire بر روی لنز و گشادگی دریچه دیافراگم f/2.0، دوربین جلویی 4 مگاپیکسلی از نوع اولتراپیکسل (سیصد برابر جذب بیشتر نور) و صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی و پوشش گوریلا گلس 4 بهره‌مند شده است.

HTC-One-A9_Aero_PerRight_CarbonGrey

HTC BoomSound و Dolby Audio صدایی همه جانبه، عمیق و طبیعی را در هدفونی با کیفیت عالی برای استفاده هر چه بهتر از فیلم‌ها و موسیقی‌ها و بازی‌ها، انتقال می‌دهد. گوشی HTC One A9  در رنگ‌های خاکستری مفرغی، نقره‌ای یخی و طلایی صورتی و با قیمتی در حدود 1.750.000 تومان (آذر ماه 1394) با گارانتی رسمی در بازار موجود است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. حسین جعفری می‌گوید

    سلام با این مشخصات و این قیمت فکر کنم پول برندشو میگیره وگرنهLGg4 هم همین قیمت است و به نظر من از نظر فنی قابل مقایسه نیستند من هر دو برند را داشته ام و از LG خیلی راضی تر هستم

  2. رامین می‌گوید

    آفرین واقعا اچ تی سی گام ها موفقیت رو بلند بلند داره بر میداره خخخخ

    جلوی گوشی مدل سامسونگ پشتش اپل فکر کنم داخلشم 1100 باشه خخخخخ