تماشا کنید: نتیجه کنترل از راه دور کامیون سنگین ولوو توسط یک کودک چهار ساله!

شرکت ولوو برای نشان دادن جان‌سختی کامیون FMX خود آن را به یک کنترل از راه دور مجهز کرده و کنترل آن را به دست یک کودک چهار ساله داد! توضیح بیشتر را در ویدئوی منتشر شده از نتیجه کار می‌توانید ببینید!

8

ولوو برای انجام این کار کامیون خود را به یک کنترل از راه دور رادیویی مجهز کرده و دسته این کنترلر را به دست خوش‌شانس‌ترین کودک چهار ساله‌ای که تاکنون دیده‌ایم سپرده و مطمئنا شما هم می‌توانید نتیجه را حدس بزنید: هرج و مرج تمام!

البته اگر منصف باشیم این کودک چهار ساله این کامیون را بسیاری از ما حداقل در این سن و یا حتی سن فعلی بهتر کنترل کرده و حرکت می‌دهد.

اما خب همانطور که در ویدئو بالا می‌توانید ببینید، او در طی مسیر هر چه که در مسیر می‌بیند به شکل لذت‌بخشی تخریب می‌کند و تقریبا همانطور که می‌توان حدس زد بعد از تخریب موانع مختلف از جمله یک خانه به صورت امن! نهایتا کامیون FMX ولوو با کمی خط و خش همچنان می‌تواند به حرکت ادامه دهد!

جالب است بدانید که ولوو این کنترل از راه دور را تنها برای استفاده در این ویدئو تبلیغاتی ساخته که با آن می‌توان فرمان، گاز دادن، تعویض دنده و ترمز را در اختیار داشت.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

8 نظر برای این مطلب
  1. هادي فرهنكجو می‌گوید

    باسلام وعرض خسته نباشید،خیلی زیبا وخیلی هم تاثیرکذاربودکلا یکی ازترفندهای تبلیغاتی شرکتهای خودروسازیه ولی درکل جالب ودیدنی بودوازهمه مهمتراینکه من خودم یکی ازکسانی هستم باکامیونهای ولوو کارکردم جونکه شغلم راننده بودلذابایداعتراف کنم که قدرت ولوو واقعا بی نظیره

  2. مسعود می‌گوید

    اگر برای خودرو های ساخت داخل همچین چیزی ترتیب بدن ، گاز نداده یا خاموش می کنه یا چی می کنه تازه کنترلش خطر برق گرفتگی هم داره ! :)

  3. erfan izadi می‌گوید

    عالی بود. معلوم بچه هه پولداره که فک کنم برا تولدش اورده بودنش

  4. مهیار می‌گوید

    دوربین تو اتاق از قبل جایگذاری شده بود. در زاویه ای که کامیون بهش نخوره. یا سوئدی ها انقدر زرنگن که پیش بینی کرده بودن کامیون میره تو دل اتاق یا فیلم کاملا ساختگی و برنامه ریزی شده اس. الله اعلم

    1. حمیدرضا می‌گوید

      چرا ما همون اول به همه چی شک میکنیم!!!!
      شاید به این دلیل که همت و تلاش ما مثل اونها نیست!

    2. شرلوک هلمز می‌گوید

      آفرین . هیچ کس مثل یه ایرانی نمی تونه در کسری از ثانیه پشت پرده همه چیزو بفهمه. حتی شرلوک هلمز !!!!!!!!!!!!!

  5. مرتضی می‌گوید

    فوق العاده بود. اینجا خودروسازها حاضر نیست یه ماشین رو چپ کنن. تازه اگه چپش کنن صافش می کنن دوباره … می کنن به مردم

  6. حمیدرضا می‌گوید

    خیلی جالب بود!
    تو مملکت ما به جوونها اعتماد نمیکنند ، اما اونجارو ببین ، کنترل میدند دست یه کودک… و از دور تماشاش میکنند…