HTC One M9s گوشی میانرده جدید اچ‌تی‌سی برای بازار تایوان

اچ‎تی‌سی بر اساس سیاست‌های انقباضی مالی در سال 2015 صرفاً تمرکز خود را بر روی تولید گوشی‌های بالا رده معطوف کرده است، این در حالیست که این شرکت تایوانی  ساعاتی پیش برای در اختیار گرفتن میان بازار در مهین خود یک گوشی جدید با نام HTC One M9s نیز معرفی کرده است.

1

همان‌طور که گفته شد HTC One M9s یک گوشی هوشمند میان رده بوده از این رو نباید از آن توقع برخورداری از مشخصات یک پرچم‌دار را داشته باشید.

بر این اساس در ساخت گوش جدید اچ‌تی‌سی همان‌طور که انتظار می‌رود از زبان طراحی همیشگی سری One این شرکت پیروی شده و شباهت بی بدیلی نسبت به پرچم‌دار HTC One M9 دارد. HTC One M9s دارای نمایشگری  اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بوده که دقت تصویر 441 پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می‌آورد.

htc-one-m9s-640x3491

قلب این محصول 158 گرمی با ابعاد 144.6 در 69.7 در 9.6 میلی‌متر را قرار است تراشه Helio X10 مدیاتک در کنار 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دائمی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی به تپش درآورد. از دیگر ویژگی‌های HTC One M9s می‌توان به دوربین اصلی 13 مگا پیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.0، دوربین سلفی مجهز به لنز 4 التراپیکسلی و باتری 2,840 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

بر اساس گفته شرکت سازنده، گوشی هوشمند HTC One M9s از ابتدای هفته آینده صرفاً در بازار تایوان با برچسب 390 دلاری عرضه خواهد شد، این در حالیست که هنوز هیچ اطلاعاتی پیرامون عرضه آن در دیگر بازارهای جهان منتشر نشده است.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. saeid می‌گوید

    سلام، چه کار باید کرد محل پیش فرض ذخیره فایل ها عوض بشه بره رو کارت حافظه؟ مرسی