قیمت و زمان عرضه تبلت Galaxy View تائید شد

پیروی شایعات قبلی، سامسونگ دو روز پیش از تبلت عظیم جثه Galaxy View رونمایی کرد که به نوعی می‌توان از آن به عنوان تلویزیون قابل‌حمل نیز یاد کرد.

0

Galaxy View از نمایشگری 18.4 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد که از یک رابط کاربری فیزیکی در جلو دستگاه برای کنترل هرچه راحت‌تر فایل‌های چندرسانه‌ای استفاده شده است.البته همچون دیگر تبلت بزرگ جثه، پایه‌ای در قاب پشتی Galaxy View وظیفه تنظیم زاویه صفحه نمایش را بر عهده دارد.

همان‌طور که پیش‌تر نیز اعلام کردیم، قلب بزرگ‌ترین تبلت اندرویدی بازار که از 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد را قرار است تراشه هشت هسته‌ای اگزینوس 7580 به همراه 2 گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، دوبین اصلی 2.1 مگا پیکسلی، امکان اتصال به اینترنت از طریق وای‌فای، بلوتوث 4.1، پشتیبانی از نسل چهارم شبکه مخابراتی و باتری 5700 میلی‌آمپر ساعتی که  امکان تأمین توان مورد نیاز دستگاه برای پخش 8 ساعته ویدئویی را فراهم می‌کند اشاره کرد.

بر اساس گفته شرکت سازنده، تبلت Galaxy View در نسخه وای‌فا قرار است از هفته آینده در ایالات‌متحده با برچسب 599 دلاری عرضه شود. در سوی دیگر یکی از اپراتور آمریکایی نیز نسخه‌ای با پشتیبانی از LTE‌ را ارائه خواهد کرد؛ هرچند که هنوز شرکت سازنده از این شریک خود نامی یاد نکرده، با این حال برخی اپراتور  AT&T‌ را گزینه‌ای محتمل می‌دانند.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.