سامسونگ نسخه ویژه Ant-Man گوشی گلکسی اس 6 اج پلاس را عرضه می‌کند

احتمالا می‌دانید که سامسونگ و شرکت مارول با یکدیگر همکاری مستحکمی دارند و سالهاست که برای تبلیغ محصولات یکدیگر پروژه‌های مشترکی را اجرا می‌کنند.

0

پیش از این شاهد حضور سامسونگ در فیلم‌های مارول بوده‌ایم و مارول نیز در محصولات سامسونگ حضور جدی داشته وشاهد عرضه محصولاتی مانند نسخه محدود Iron Man گلکسی اس 6 و اس 6 اج بوده‌ایم.

Galaxy-S6-Edge-Iron-Man

اگر گزارش‌ها و شایعات جدید را جدی بگیریم به زودی شاهد عرضه نسخه محدود گلکسی اس 6 اج پلاس سامسونگ با تمرکز بر یکی از ابرقهرمانان مارول خواهیم بود که با توجه به سابقه همکاری دو شرکت این گزارش‌ها را به راحتی می‌توان باور کرد و می‌توان آن را ممکن دانست.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این دو شرکت به زودی نسخه محدود گلکسی اس 6 اج پلاس را با تمرکز بر شخصیت Ant-Man مارول معرفی خواهند کرد. طراحی این نسخه محدود مشتمل بر نقش کلاه مرد مورچه‌ای بر روی قاب پشتی و استفاده از طراحی سایر اجزای مرتبط با این شخصیت بر روی بدنه گوشی است.

اگر این شایعات را جدی بگیریم بد نیست سامسونگ شارژر بی‌سیم ویژه این نسخه محدود را با طراحی راکتور مورچه‌ای موجود بر روی مچ دست تونی شارک یا همان مرد مورچه‌ای به بازار عرضه کند اگر چه هنوز سخنی از عرضه شارژر بی‌سیم به همراه این نسخه به میان نیامده است.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.