این اپلیکیشین قابلیت قفل کردن KnockOn ال‌جی را به گوشی هوشمند شما می‌آورد

ال‌جی پیش از این قابلیت قفل کردن، KnockOn، را در گوشی‌های خود تعبیه کرده بود، این ویژگی طرفداران زیادی پیدا کرد و اکنون خبر می‌رسد که لین ویژگی محبوب و  پرطرفدار برای سایر گوشی‌های اندرویدی نیز قابل دسترس است.

4

ویژگی Knockon در محصولات ال‌جی خوش درخشید، با استفاده از این قابلیت کاربرانِ بعضی از گوشی‌های رده بالای ال‌جی قادر هستند با دوبار  اشاره بر روی صفحه‌نمایش گوشی را از حالت آماده باش (Standby) خارج می‌کند یا اینکه صفحه‌نمایش گوشی را قفل نمایند.

ناگفته نماند که این قابلیت تنها بر روی گوشی‌هایی  کار خواهد کرد که صفحه‌نمایش آنها از فناوری AMOLED بهره می‌برد با این حساب اگر گوشی شما صفحه‌نمایش LCD‌ دارد زیاد دل خوش نکنید چرا که این صفحه‌نمایش‌ها از فناوری KnockOn پشتیبانی نمی‌کنند. همان‌گونه که در ابتدا اشاره شد، پس از نصب این اپلیکیشن کاربر کافی است تا بر روی فضای خالی صفحه‌نمایش دوبار اشاره کند تا گوشی قفل شود یا اینکه از حالت آماده باش خارج شود. کاربرانی که از این ویژگی استفاده کرده‌اند ادعا می‌کند باز یا قفل کردن صفحه نمایش گوشی در این حالت بسیار راحت‌تر از شیو‌ه‌های است که در گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کند.

با توجه به این امر که اپلیکیشن KnockOn ال‌جی به تازگی برای سایر گوشی‌های اندرویدی منتشر شده است، بدون شک عاری از اشکال نیست اما انتظار می‌رود همان‌گونه که توسعه دهنده آن ادعا کرده با بیشتر صفحه‌نمایش‌های AMOLED تعامل برقرار کند.
لازم به ذکر است کاربرانی که گوشی آنها به ویندوز فون مجهز بوده مدت‌ها پیش از این به چنین ویژگی دسترسی داشتند. اپلیکیشن KnockOn نیز مانند بسیاری از اپلیکیشن‌های اندرویدی رایگان است اما برای استفاده از تمامی امکانات آن باید نسخه حرفه‌ای آن خریداری شود.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. استاد جعفر می‌گوید

    از اول مال ال جی بود

  2. Amir می‌گوید

    knockon قابلیت ال جی شد؟ از کی؟؟؟؟
    اون موقع که لومیا این قابلیت رو داشت ال جی کجا بودش

    1. Al!R3ZA می‌گوید

      دوست من الجی اومد ناک کد رو هم بهش اضافه کرد و به تکامل رسوندش.
      ضمن اینکه اون زمان توی گوشی ویندوز فونی بود که کاربرای زیادی نداشت ولی الان توی اندروید هست و یه عالمه کاربر…

      1. Amir می‌گوید

        تکامل رسوندن دقیقا یعنی چی