تماشا کنید: معرفی رسمی قابلیت‌های اختصاصی جدید BlackBerry PRIV توسط بلک‌بری

امروز صبح ویدئویی از بررسی کوتاه و سریع گوشی هوشمند بلک‌بری پرایو منتشر شد اما ظاهرا جمعه روز پر خبری برای این گوشی هوشمند بلک‌بری بود چرا که خود بلک‌بری نیز در ویدئو کوتاهی رسما به معرفی قابلیت‌های جدید اختصاصی BlackBerry PRIV پرداخت.

0

این ویدئو کوتاه 41 ثانیه‌ای همانطور که گفتیم در واقع معرفی سریع و کوتاهی از برخی قابلیت‌های بلک‌بری پرایو است که شامل شورتکات‌های جدید بلک‌بری، بلک‌بری هاب و قابلیت‌های لمسی یا همان جسچرهای کیبرد فیزیکی گوشی می‌شود. بهتر است خودتان این ویدئو را در ادامه تماشا کنید.

بلک‌بری پرایو اولین گوشی هوشمند اندرویدی بلک‌بری است و با توجه به مشخصه‌های طراحی و نرم‌افزاری بلک‌بری که کیبرد فیزیکی و امنیت از جمله مهمترین آنهاست.

بسیاری مانند ما انتظار عرضه این گوشی هوشمند را می‌کشند و به موفقیت آن امیدوارند. گوشی هوشمندی که بنابر اعلام مدیرعامل بلک‌بری در صورت عدم موفقیت آن احتمالا آخرین گوشی هوشمند عرضه شده توسط بلک‌بری خواهد بود.

phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.