هواوی برند تجاری ‘MateBook’ را ثبت کرد؛ آیا باید منتظر یک لپ‌تاپ باشیم؟

شرکت هواوی در سال جاری گوشی‌های هوشمند زیادی را روانه بازار کرده است. رونمایی از سری P8 و پس از آن معرفی Honor 7 و Honor 7i از جمله تلاش‌های این شرکت فعال چینی است.

0

این شرکت در نمایشگاه IFA 2015 برلین نیز از گوشی هوشمند Mate S رونمایی کرد. این در حالی است که ساعت هوشمند این شرکت نیز در نمایشگاه CES معرفی شد. با این وجود به‌نظر می‌رسد هواوی قصد دارد یک لپ‌تاپ را نیز به جرگه محصولات موجود خود اضافه کند. اگرچه این امر ممکن است عجیب به‌نظر برسد اما این شرکت اخیرا برند تجاری MateBook را نیز در این راستا ثبت کرده است. همین ثبت برند به‌تنهایی نشان دهنده امکان عرضه یک لپ‌تاپ جدید به بازار است با این وجود اطلاعات بیشتری در خصوص این محصول ارائه نشده است. این در حالی است که از مدت‌ها قبل شایعاتی در خصوص تلاش‌های شیائومی به‌منظور عرضه یک لپ‌تاپ به گوش می‌رسید.

سوال اصلی که ایجاد می‌شود در خصوص نوع سیستم‌عامل به‌کار گرفته شده بر روی این لپ‌تاپ تولیدی هواوی است. این احتمال وجود دارد که همانند آنچه در Pixel C مشاهده کرده بودیم شاهد بهره‌گیری از سیستم‌عامل تولیدی شرکت گوگل بر روی این دستگاه باشیم. البته دستگاه یادشده یک لپ‌تاپ نبوده و در واقع یک تبلت-لپ‌تاپ هیبریدی است. از سوی دیگر امکان بهره‌گیری از سیستم‌عامل ویندوز نیز وجود داشته که اتفاقی کاملا خوشایند برای اکثریت کاربران خواهد بود.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.