تماشا کنید: آزمایش سقوط و مقاومت گوشی V10 ال‌جی

همانطور که پیشتر نیز اعلام کردیم، ال‌جی روز گذشته از اولین گوشی هوشمند خود با دو صفحه نمایش به نام V10 رونمایی کرد.

0

هرچند این محصول هنوز به طور رسمی وارد بازار نگردیده، با این حال منابع نزدیک به ال‌جی توانسته‌اند نسخه‌هایی از آن را برای انجام تست‌های مختلف به دست آورند.

بر این اساس در ساخت بده V10 ال‌جی از زبان طراحی همیشگی سری G این شرکت پیروی شده به طوری که کماکان دکمه‌های کنترل صدا در قاب پشتی جای گرفته‌اند.

هرچند پردازشگر این محصول همان نمونه به کار رفته در جی 4 می‌باشد با این حال حافظه داخلی رم آن به 4 گیگابایت ارتقا پیدا کرده و به نظر می‌رسد جنس بدنه نیز از آلیاژی مقاوم انتخاب شده. در ادامه می‌توانید شاهد ویدئو کلیپی از آزمایش سقوط و مقاومت گوشی V10 ال‌جی بر روی قطعه‌های بتنی باشید.

گوشی V10 ال‌جی در  تست MIL-STD-810 که بر اساس آن دستگاه حدود 26 مرتبه از ارتفاع تقریباً 122 سانتی‌متری بر روی عنواع سطوح مختلف پرتاب می‌شود جان سالم به در برده، البته همان‌طور که انتظار می‌رفت صفحه‌نمایش ترک خورده و به حلقه محافظ لنز دوربین ضربه‌های جدی وارد شده است؛ با این حال هیچ یک از اجزای اساسی دستگاه دچار اختلال عملکرد نشده‌اند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.