تماشا کنید: آزمایش آی‌مک رتینا 5K در برابر توپ ضدتانک 90 میلی‌متری!

در دنیایی که برای شکنجه دادن گجت‌ها تا الآن یک آیفون 6 را از ارتفاع چند صد متری به پایین انداخته‌اند، آیفون 6 پلاسی را منجمد کرده و با پتک خرد کرده‌اند و با استفاده از تفنگ به زندگی یک اپل واچ پایان داده‌اند، برای انجام دادن کار جدید باید مرحله را به کالیبر بسیار بالاتری برد.

0

,Richard Ryan شخصی است که ویدئوی انواع تخریب گجت‌ها که در بالا ذکر شد را در یوتیوب قرار داده و حالا با هدف گرفتن آخرین صفحه‌نمایش iMac رتینا با کیفیت 5K از اپل با استفاده از توپ ضدتانک 90 میلی‌متری، بازی را به مرحله بعدی می‌برد.

البته نتیجه این قصابی قابل پیش‌بینی و وحشتناک است، اما زمانی که سرعت آن کم می‌شود به‌گونه‌ای زیباست. پس از شکافتن صفحه‌نمایش شکیل با یک سوراخ، نیروی انفجار لایه‌های درونی کامپیوتر را مثل پیازی که منفجر می‌شود از هم جدا می‌کند. ویدئوی را تماشا کنید و بگویید دوست دارید شاهد چه آزمایش زجرآوری بر گجت‌ها باشید.

cnet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.