منتظر تبلیغ‌های ویدئویی سی ثانیه‌ای در اینستاگرام باشید

اینستاگرام به‌عنوان یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب می‌تواند به خوبی از پتانسیل تبلیغاتی بالای خود استفاده کند. در همین زمینه این شبکه اجتماعی اعلام کرده که تغییرات قابل توجهی را در پلتفرم تبلیغاتی خود اعمال کرده است.

2

اینستاگرام اعلام کرده که از این پس کاربران تبلیغات طولانی‌تری را از طیف وسیعی از منابع شاهد خواهند بود. در حال حاضر تبلیغات می‌تواند زمانی 30 ثانیه‌ای داشته باشند که این مقدار از محدودیت زمانی 15 ثانیه‌ای که این شبکه برای ویدئوهای کاربران خود قرار داده، بیشتر است. از سوی دیگر این تبلیغات می‌توانند در قالب عکس‌ها و ویدئوهای با عرضی که به‌تازگی اینستاگرام در مقابله با محدودیت مربعی که پیش‌ازاین داشت، اضافه کرده است، ارائه شوند.

tumblr_nude4rkxXB1rc3kfuo1_1280.0

همچنین اینستاگرام قرار است تبلیغات کسب‌وکارهای بیشتری را در رسته‌های مختلف نمایش دهد. ازاین‌رو حتی شرکت‌های کوچک هم از این ماه می‌توانند فضای تبلیغاتی موردنیاز خود را در این شبکه اجتماعی بخرند. اینستاگرام در همین رابطه عنوان کرده است که این قابلیت برای کارهایی مثل معرفی یک محصول یا معرفی یک فیلم می‌تواند بسیار خوب باشد.

در حال حاضر تبلیغات اینستاگرام در کشورهایی چون ایتالیا، اسپانیا، کره جنوبی، هند و مکزیک در دسترس بوده و قرار است تا 8 مهرماه به کشورهای بیشتری راه پیدا کند.

تنها یک‌سال از عمر تبلیغات ویدئویی در اینستاگرام می‌گذرد، اما فیسبوک به‌عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی جهان، به عنوان مالک اینستاگرام، از پتانسیل بالای این شبکه برای تبلیغات آگاه است و قطعا از هیچ فرصتی دریغ نخواهد کرد تا این موضوع را گسترش دهد.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. هوشنگ می‌گوید

    سلام دوستان
    من چند روزی هست که تو اینستاگرام بلاک شدم و نه میتونم کامنت بزارم نه لایک کنم
    برای رفع بلاکی اینستاگرام باید چیکار کنم ؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سرچ کنید اموزش جامع اینستاگرام و بعد سوالات رایج داخل اون مطلب رو بخونید