سامسونگ از سیستم ارتباط خودرویی Car Mode برای رقابت با CarPlay رونمایی کرد

در نمایشگاه IFA 2015، شرکت سامسونگ از قابلیت سازگاری دستگاه‌های جدید سری گلکسی خود با سیستم‌های اطلاعاتی سرگرمی درون‌خودرویی در قالب Car Mode رونمایی کرد.

0

جدیدترین نسخه این سیستم از MirrorLink به‌منظور نمایش برنامه‌ها و سرویس‌ها بر روی صفحه‌نمایش لمسی درون خودرو استفاده می‌کند تا قابلیت‌هایی مانند کارپلی اپل و یا اندروید اتو گوگل را در اختیار کاربران قرار ‌دهد. از دیدگاه سامسونگ، قابلیت جدید Car Mode را می‌توانید در جدیدترین محصولات این شرکت مانند اس 6 اج پلاس و یا نوت 5 مشاهده کنید.car mode for galaxy1

از این سیستم می‌توانید به‌منظور پاسخگویی به پیامک‌های متنی یا تنظیم لیست پخش موسیقی از طریق فرمان‌های صوتی نیز استفاده کنید. علاوه بر این کاربران می‌توانند از قابلیت مسیریابی با مشخص کردن مقصد و یا از طریق بارگذاری از طریق آدرس‌های ثبت‌شده نیز استفاده کنند. اگرچه Car Mode برای گلکسی به نحوی تنظیم شده تا بهترین سازوکار را با میررلینک، یعنی ارتباط بی‌سیم میان دستگاه‌ها و خودروهایی که از این تکنولوژی پشتیبانی می‌کنند ارائه دهد اما سامسونگ اعلام کرده حالت ویژه‌ای را برای خودروهایی که از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کنند نیز در نظر گرفته است.car mode for galaxy2 car mode for galaxy3

از سوی دیگر سازگاری و ادغام کاملی میان دستگاه‌های سامسونگ نظیر ساعت هوشمند این شرکت برقرار شده و مدل‌های مختلف تولیدی شرکت‌های خودروسازی نیز مدنظر قرارگرفته‌اند. این سازگاری امکان استفاده از قابلیت‌هایی مانند قفل/بازکردن از راه دور خودرو از روی مچ دست را فراهم می‌کند.

slashgear

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.