سواچ تکیه‌کلام «One more thing» استیو جابز را به نام خود ثبت کرد!

استیو جابز عادت داشت که محصول جدیدی را در انتهای رویدادهای رسانه‌ای اپل، با استفاده از سه کلمه One more thing یا «راستی یک چیز دیگر» معرفی کند. به‌گونه‌ای که بیننده به یاد پیتر فالک، بازیگر نقش ستوان کلمبو در مجموعه تلویزیونی کلمبو می‌افتاد.

0

هفته گذشته مشخص شد که سازنده ساعت سوآچ، یک ماه بعد از معرفی اپل واچ، عبارت معروف استیو جابز را به نام خود ثبت کرده است.

یکی از علت‌هایی که ساعت اپل آی‌واچ خوانده نمی‌شود، به تهدیدی که سواچ کرده ارتباط دارد. سواچ صاحب علامت تجاری iSwatch است و اعلام کرده بود که مصرف‌کنندگان می‌توانند آی‌واچ و آی‌سواچ را به راحتی با هم اشتباه بگیرند و در صورت نیاز، اقدامات قانونی علیه اپل انجام خواهد داد.

Swatch-trademarks-the-One-More-Thing-line...

تولیدکننده ساعت سوئیسی بااینکه محدوده کاری یکسانی هم با اپل ندارد، از ورود این شرکت به بخش ساعت چندان خوشحال نشده است. درست است که سواچ ساعت هوشمند خود را امسال زودتر معرفی کرده، اما Swatch Touch Zero One برای والیبالیست‌های ساحلی طراحی شده است. این دسته‌بندی خیلی خاص و کوچک است و اصلاً به تهدید اپل نمی‌پردازد.

امروز سواچ نسخه دومی برای ساعت خود را با عنوان Touch Zero Two معرفی نمود که در المپیک 2016 در ریودوژانیرو آغاز به کار خواهد کرد. همچنین این ساعت‌ساز تا دی‌ماه، ساعت‌های هوشمند جدیدی را با پشتیبانی از NFC معرفی می‌کند. این قابلیت به کاربران اجازه پرداخت با موبایل را می‌دهد و در این صورت ممکن است کم‌کم شروع به تهدید موقعیت اپل کند.

made-famous-by-Steve-Jobs

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.