ایسوس با یک گوشی و ساعت هوشمند جدید به نمایشگاه IFA 2015 می‌آید

ماه آینده شهریورماه است و می‌دانیم یک نمایشگاه فناوری جدید را در شهر برلین آلمان خواهیم داشت. طبق معمول ایسوس هم قصد دارد با محصولاتی جدید در این نمایشگاه حاضر شده و دعوتنامه خود را نیز ارسال کرده است.

0

یازدهم شهریورماه یعنی چهارده روز دیگر تاریخی است که ایسوس برای برگزاری مراسم رونمایی محصولات جدیدش انتخاب کرده است؛ بله همان تاریخی که سونی نیز قصد برگزاری مراسم مشابهی را دارد.

ASUS-press-event-IFA-2015

ایسوس در دعوتنامه و تیزر خود به یک گوشی هوشمند و یک ساعت هوشمند جدید اشاره کرده است و تصویری از یک دکمه شبیه به دکمه صدای گوشی را نیز منتشر کرده است. این دکمه بسیار شبیه به دکمه ولوم موجود در پشت گوشی‌های زن‌فون این شرکت است و به نظر می‌رسد یک زن‌فون دیگر در راه است. این زن‌فون طبق شایعات قبلی دارای صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی با وضوح 1920 در 1080 پیکسل بوده و قرار است با یک پردازنده 8 هسته‌ای و حداقل 2 گیگابایت رم عرضه شود. از سایر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به دوربین‌های 13 و 5 مگاپیکسلی، فوکوس لیزری، 16 گیگابایت حافظه داخلی، درگاه کارت حافظه، 10.8 میلی‌متر ضخامت و 170 گرم وزن اشاره کرد.

Asus-ZenWatch-2-teaser

تصویر مات بعدی مربوط به نسل سوم ساعت هوشمند زن‌واچ است که اگر به خاطر داشته باشید مدیرعامل این شرکت خیلی به آن افتخار می‌کند! زن‌واچ جدید احتمالاً با آخرین نسخه از Android Wear و با پشتیبانی از وای‌فای و بدنه و بند فلزی معرفی خواهد شد. البته ممکن است این ساعت همان ZenWatch 2 باشد که یازدهم خردادماه و در نمایشگاه کامپیوتکس 2015 رونمایی شده بود.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.