شایعه: پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی با نام O2 و با اسنپ‌دراگون 820 در راهست [آپدیت شد]

فروش ناامیدکننده One M9 که به اعتقاد کارشناسان به دلیل طراحی تکراری و دوربین ضعیف است اچ‌تی‌سی را به این فکر واداشته که یک پرچم‌دار واقعی انقلابی تولید کند. مدیرعامل این شرکت خانم “شر وانگ” در جلسه سهامداران این شرکت اعلام کرد که یک پرچم‌دار با طراحی جدید در راه است و آن را گوشی “قهرمان” نامید. حالا طبق شایعات این گوشی قرار است HTC O2 نام بگیرد.

1

گوشی قهرمان اچ‌تی‌سی قرار است علاوه بر طراحی جدید از آخرین سخت‌افزار روز نیز استفاده کند و حالا طبق یکی از افشاکنندگان توییتری این گوشی HTC O2 نام خواهد داشت. دلیل این نام‌گذاری هنوز مشخص نیست و همان‌طور که می‌دانید اچ‌تی‌سی گوشی با نام O نداشته که حالا نسخه دوم آن عرضه شود. به هر حال این نام شاید نام رمز باشد و شاید هم O2 ربطی به مولکول اکسیژن داشته باشد! به هر حال طببق این شایعه چیپست جدید کوالکام اسنپ‌دراگون 820 که قرار است با فناوی 14 نانومتری FinFET سامسونگ ساخته شود در قلب این گوشی با چهار هسته سفارشی Hydra قرار خواهد داشت و امیدواریم عمر شارژ و مدیریت گرمای بهتری نسبت به اسنپ‌دراگون 810 داشته باشد. طبق شایعه این گوشی مانند پرچم‌داران قبلی اچ‌تی‌سی از طراحی تمام فلزی بهره خواهد بورد.

شایعات قبلی خبر از عرضه این پرچم‌دار در مهرماه و با اسنپ‌دراگون 810 داشتند اما حالا که چیپست به 820 ارتقا پیدا کرده و طبق اعلام کوالکام باید اوایل سال 2016 منتظر این چیپست باشیم بعید است اچ‌تی‌سی O2 را زودتر از سال چدید میلادی معرفی کند. همان‌طور که می‌دانید ارزش سهام اچ‌تی‌سی به پایین‌ترین میزان خود در ده سال اخیر رسیده و این شرکت تایوانی برای فرار از سقوط باید هر چه سریع‌تر چاره‌ای بیندیشد.

آپدیت: طبق اطلاعات بیشتر درز کرده HTC O2 از صفحه‌نمایشی 6 اینچی با وضوح QHD، اسنپ‌دراگون 820، 4 گیگابایت رم، دوربین 20.7 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو، باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی و گواهینامه ضدآب و گردوغبار IP برخوردار خواهد بود.

phoneArena phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. quietly brilliant می‌گوید

    6اینچ بزرگه بنظرم..نهایتا 5.5 کافیه