تماشا کنید: ویدئوهای رسمی نگاه نزدیک سامسونگ برای گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس

طبق عادت همیشه سامسونگ ویدئوهای Hands-on رسمی این شرکت برای پرچم‌داران جدیدش یعنی گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس منتشر شده است. تماشای این ویدئوها شما را بیش از پیش برای خرید یکی از این دو گوشی وسوسه خواهد کرد.

0

اگر در حال حاضر از کاربران گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج هستید چیز جدیدی برای شما وجود نخواهد داشت اما اگر از سری‌های قبلی گلکسی نوت استفاده می‌کنید شاید ارزش داشته باشید پرچم‌داران جدید را تجربه کنید. طراحی جدید شیشه و فلز، صفحه‌نمایش خمیده در اس 6 اج پلاس، قلم جدید در نوت 5، دوربین‌های بسیار بهتر و امکانات جدید نرم‌افزاری از جمله مواردی است که سامسونگ سعی کرده در این سه ویدئو به آن‌ها اشاره کند.

ویدئوهای طراحی هر دو گوشی گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس را مورد بررسی قرار می‌دهد و ویدئوی سرگرمی (Entertainment) هم گلکسی اس 6 اج پلاس را برای نمایش ویژگی‌های جدید انتخاب کرده است. سامسونگ سعی کرده با نمایش رنگ طلایی دستگاه طراحی جدید را هر چه بیشتر جلوه دهد و راستش را بخواهید این زبان طراحی می‌تواند کاربران قدیمی سامسونگ را واقعاً شگفت‌زده و وسوسه کند.


phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.