درز مشخصات بیشتر از گوشی‌های نکسوس هواوی و ال‌جی

تقریباً مطمئن هستیم که گوگل امسال دو گوشی نکسوس را با همکاری دو شرکت ال‌جی و هواوی عرضه خواهد کرد. امروز @OnLeaks جزئیات بیشتری از این دو گوشی را منتشر کرده است تا قطعات دیگری از پازل برای نکسوس‌های بعدی کنار یکدیگر چیده شود.

0

طبق شایعات انتظار داریم نکسوس 5.2 اینچی را با همان نام نکسوس 5 ال‌جی تولید کرده و ساخت فبلت 5.7 اینچی به هواوی سپرده شود. به‌نحوی خوشحالیم که این‌بار نکسوس را موتورولا نخواهد ساخت چرا که این شرکت نمایندگی رسمی در ایران نداشته و علاقمندان به نکسوس 6 سال گذشته مجبور بودند این گوشی را به زحمت و با قیمت بالا خریداری کنند.

به گفته @OnLeaks نکسوس ال‌جی احتمالاً با بدنه فلزی عرضه خواهد شد و اسپیکرهای استریو نیز در جلوی آن قرار خواهند داشت؛ دو ویژگی که تاکنون در گوشی‌های اخیر ال‌جی ندیده بودیم. علاوه بر این ابعاد گوشی 146.9 در 72.9 در 8 میلی‌متر (9.8 میلی‌متر در ضخیم‌ترین قسمت) بوده و همچنین حسگر اثر انگشت در پشت و درگاه USB Type-C نیز برای اولین بار به سری نکسوس آمده‌اند.

اما از فبلت هواوی بگوییم. این فبلت با بدنه فلزی و صفحه‌نمایش 5.7 اینچی همانند نکسوس ال‌جی از حسگر اثر انگشت و درگاه USB Type-C برخوردار بوده و ابعاد آن نیز 159.4 در 78.3 در 6.6 (تا 8.5) میلی‌متر خواهد بود.

در مورد سایر مشخصات این دو گوشی هنوز اطلاعاتی در دست نیست و از آن‌جا که کوالکام امروز اعلام کرد اسنپ‌دراگون 820 را تا سال آینده در گوشی‌های هوشمند نخواهید دید مشخص نیست که گوگل چیپست اسنپ‌دراگون 810 را با حاشیه‌های زیادش انتخاب خواهد کرد و یا به سراغ گزینه‌های دیگری می‌رود. به‌هرحال می‌دانیم که امسال چه برای دوستداران گوشی‌های کوچک و چه بزرگ نکسوس وجود خواهد داشت و احتمالاً این دو گوشی با قیمت معقول و خدمات پس از فروش به کشورمان خواهند رسید.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.