ال‌جی ساندبار خمیده خود را برای پخش لذت‌بخش‌تر صدای تلویزیون‌های خمیده خود معرفی کرد

حالا که تلویزیون‌ها خمیده شده‌اند برای این‌که دکوراسیون منزل‌تان به هم نریزد چه بهتر که از بلندگوها (ساندبارهای) خمیده استفاده کنید. این فکری است که به سر ال‌جی زده و Music Flow HS8 را برای هماهنگی هر چه بیشتر با تلویزیون‌های خمیده خود معرفی کرده است.

0

به ادعای تولیدکنندگان تلویزیون‌های OLED خمیده، این تلویزیون‌ها برای تماشای فیلم‌ها مناسب‌تر هستند. جدا از بررسی این ادعا نمی‌توان منکر شد که جذابیت تلویزیون‌های خمیده هر فردی را وسوسه می‌کند؛ البته اگر پول خریدش را داشته باشد! به‌هرحال ساندبار جدید Music Flow HS8 ال‌جی به صورت بی‌سیم با گوشی یا تلویزیون شما جفت شده تا از طریق وای‌فای و یا بلوتوث صدای مورد نظرتان را پخش کند. حالت صدای داینامیک i-Sound به صورت خودکار با توجه به ویدئو یا آهنگ درحال پخش تنظیمات لازم را اعمال می‌کند و با پشتیبانی از Google Cast می‌توانید صدا را از گوشی اندرویدی خود استریم کنید. اگر سایر محصولات سری Music Flow ال‌جی را دارید این ساندبار می‌تواند به صورت بی‌سیم به آن‌ها نیز متصل شده و همزمان آهنگ پخش کند.

LG-Music-Flow-HS8

HS8 یک اسپیکر 4.1 کاناله با 360 وات توان است و چهار بلندگو دو تا در جلو و دو تا در دوطرف در آن قرار داده شده و می‌توانید آن را حتی به دیوار هم متصل کنید. از سایر مشخصات این ساندبار می‌توان به ابعاد 120 در 4.3 در 8.2 سانتی‌متری، پشتیبانی از Google Play Music، Songza، Pandora، Rdio و … و همچنین اپلیکیشن مخصوص برای کنترل از گوشی اشاره کرد.

این ساندبار قرار است در نمایشگاه IFA 2015 برلین به نمایش گذاشته شده و قیمت و زمان عرضه آن نیز همان‌موقع اعلام خواهد شد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.