گلکسی اس 5 نئو در وب‌سایت یک خرده‌فروش هلندی ظاهر شد!

حدود دو هفته پیش یک گوشی از سامسونگ با شماره مدل SM-G903F در وب‌سایت بنچمارک GFXBench رویت شد و پس از آن نیز گواهینامه وای‌فای را دریافت کرد. ظاهراً این گوشی همان Galaxy S5 Neo باشد که حالا در وب‌سایت خرده‌فروش هلندی Belsipel قرار گرفته است.

0

این گوشی همان‌طور که انتظارش را دارید از نظر ظاهری درست شبیه به گلکسی اس 5 پرچم‌دار سابق سامسونگ است و در رنگ‌های مشکی، طلایی و نقره‌ای هم عرضه خواهد شد.

صفحه‌نمایش این گوشی مانند نمونه اصلی 5.1 اینچی و از نوع Super AMOLED با وضوح فول اچ‌دی یعنی 1920 در 1080 پیکسل خواهد بود و دو گیگابایت رم و حافظه داخلی قابل گسترش 16 گیگابایت نیز آن را همراهی می‌کنند. تفاوت اصلی اما به چیپست و دوربین سلفی باز می‌گردد.

گفته می‌شود چیپست این گوشی اکسینوس 7580 باشد که یک چیپ 8 هسته‌ای 64 بیتی با سرعت 1.6 گیگاهرتز به همراه پردازنده گرافیکی Mali T720 است. از نظر عملکرد انتظار داریم این چیپست کمی بهتر از اسنپ‌دراگون 615 باشد که در Galaxy A8 به کار گرفته شده است. همچنین به جز دوربین 6 مگاپیکسلی پشتی، حالا دوربین سلفی از 2 به 5 مگاپیکسل ارتقا یافته و از سایر مشخصات گوشی هم می‌توان به باتری 2800 میلی‌آمپرساعتی و اندروید 5.1 اشاره کرد.

Galaxy-S5-Review-banner

از نظر اتصال خوشبختانه علیرغم به کارگیری چیپست اکسینوس این گوشی مشکلی در اتصال 4G LTE نخواهد داشت و سرعت تئوریک تا 300 مگابیت بر ثانیه را نیز دارا خواهد بود. قیمت درج شده برای این گوشی حدود 468 دلار ذکر شده است که البته قیمت نهایی به احتمال زیاد متفاوت خواهد بود.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.