ZTE دلیل خود برای عدم درج نامش بر روی گوشی هوشمند Axon را توضیح داد
اگر شما نیز در زمره آن دسته از علاقهمندان به گوشیهای هوشمند قرار دارید که هنوز نام برند ZTE به گوششان نخورده است، چیز زیادی را از دست ندادهاید، زیرا این شرکت هم اکنون پنجمین تولیدکننده بزرگ گوشیهای هوشمند در ایالاتمتحده محسوب میشود و بیشتر محصولات مقرون به صرفه خود را راهی این کشور میکند.
هرچند سیاستهای کلی ZTE هماکنون در راستای تولید محصولات مقرون به صرفه تنظیم شده، با این حال این شرکت چینی هفته گذشته برای نشان داده وجه دیگری از خود، پرچمدار جدیدی را تحت عنوان Axon معرفی کرد.
Axon که به تازگی از آن در یک رویداد اختصاصی در شهر نیویورک رونمایی شده، یک بالا رده تمام فلزی مجهز به صفحهنمایشی 5.5 اینچی با وضوح QHD، پردازنده هشت هستهای اسنپدراگون 810، چهار گیگابایت حافظه رم و دوربین دوگانه سلفی است که از فناوری Hi-Fi برای پخش موسیقی با دقت بالا بهره میبرد.Axon یکی از قدرتمندترین گوشیهای هوشمندیست که توسط این شرکت چینی تولید گردیده، با این حال ZTE علا رقم تصور بسیاری از انتخاب نام Axon برای این محصول به دنبال نشان دادن وجه ای تازه از خود در ایالاتمتحده بوده است.
تا پیش از معرفی گوشی هوشمند مذکور، از Axon به عنوان پروژهای مرموز یاد میشد که وبسایت آن محلی برای گردآوری ایدههای جسورانه از ساخت دستگاههای متفاوت بود؛ هرچند که در ابتدا کسی گمان نمیکرد یک شرکت تولیدکننده بزرگ صاحب اصلی این وبسایت بوده باشد، با این حال سرانجام از نام آن برای پرچمدار جدید ZTE استفاده شد.
به گفته مدیرعامل بخش تولید گوشیهای هوشمند ZTE آقای آدام زنگ، انتخاب نام Axon برای پرچمدار جدید این شرکت، در جهت تغییر طرز تفکر کاربران آمریکایی از شنیدن نام یک برند چینی به عنوان تولیدکننده محصولات رده پایین و ارزان قیمت صورت گرفته است. به گفته وی، شرکت متبوعش قصد دارد یک طی سه سال آینده هزینه بازاریابی و تبلیغاتش را دو برابر کند و از طریق آن تا سال 2018 به سومین شرکت بزرگ عرضه کننده گوشیهای هوشمند در ایالاتمتحده تبدیل شود.
لازم به ذکر است که هزینه بازاریابی و تبلیغات بخش گوشیهای هوشمند ZTE در سال جاری حدود 161 میلیون دلار بوده است. به گفته آقای زنگ، ZTE شیوه تبلیغات سنتی خود را تغییر خواهد داد، با این حال کماکان به پشتیبانی مالی از تیمهای حاضر در لیگ والیبال NBA ادامه میدهد.