آموزش: چگونه اکانت اینستاگرام خود را به صورت موقت غیرفعال و از دسترس خارج کنیم؟

4027

شاید برای شما هم پیش بیاید که قصد داشته باشید به خود کمی استراحت دهید و از فضای شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام دور باشید. برای انجام این کار نیازی به دیلیت اکانت اینستاگرام نیست و خوشبختانه امکان دی اکتیو کردن اینستاگرام و یا بهتر بگوییم غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام و دیلیت موقت یا همان حذف موقت اکانت اینستاگرام وجود دارد.

اینستاگرام چنین قابلیتی را مدت‌هاست به امکانات خود اضافه کرده است. پس با فارنت همراه باشید تا چگونگی دی اکتیو موقت اکانت اینستاگرام را با هم مرور کنیم.

توجه: با انجام مراحل پایین اکانت شما به طور موقت دی اکتیو و حذف می‌شود اگر قصد پاک کردن اکانت اینستاگرام برای همیشه را دارید آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام در فارنت را بخوانید.

دی اکتیو اینستاگرام چیست؟

در ابتدا بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که پاک کردن اکانت اینستاگرام چه تفاوتی با حذف موقت اکانت اینستاگرام یا همان دی اکتیو کردن اینستاگرام دارد.

پاک کردن اکانت اینستاگرام در واقع دی اکتیو داپم اینستاگرام است و در عین حال دی اکتیو اینستاگرام همان دیلیت موقت اکانت اینستاگرام است.

تفاوت اصلی دی اکتیو کردن موقت اینستاگرام با دیلیت اکانت یا همان دی اکتیو کردن دائم اینستاگرام در این است که شما با پاک کردن اکانت اینستاگرام برای همیشه اکانت خود را از دست می‌دهید اما با دی اکتیو کردن اینستاگرام شما همچنان با ورود مجدد و لاگین کردن دوباره می‌توانید اکانت خود را به دست بیاورید.

سایر چیزها تفاوتی ندارد و بهتر است بگوییم دی اکتیو کردن اینستاگرام را در واقع می‌توان حذف موقت اکانت اینستاگرام دانست. این یعنی دقیقا با دی اکتیو اینستاگرام پیام‌های دایرکت، پست‌ها، فالورها و … دست نخورده باقی خواهند ماند.

نحوه غیرفعال کردن اینستاگرام

برای دی اکتیو اینستاگرام فقط یک راه وجود دارد. در این مطلب از فارنت ما راه رسمی و اعلام شده اینستاگرام برای غیرفعال کردن اینستاگرام را بازگو می‌کنیم.

این تنها راه موجود برای دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام است و چیزی با نام دی اکتیو اینستاگرام ورژن جدید یا قدیم نداریم و از ابتدا همین روش تنها روش موجود بوده است.

تنها روش حذف موقت اکانت اینستاگرام استفاده از نسخه تحت وب آن است و دی اکتیو اینستاگرام از داخل برنامه امکان‌پذیر نیست.

در عین حال تفاوتی برای انجام این کار با گوشی و یا کامپیوتر نیست و  بستن موقت اکانت اینستاگرام ایفون و حذف موقت اینستاگرام در اندروید تفاوتی با یکدیگر ندارند و صرفا شاید گزینه‌ها کمی با یکدیگر تفاوت داشته باشند که به راحتی قابل تشخیص است.

این یعنی برای دی اکتیو اینستاگرام برای ایفون دقیقا همین روش پایین را باید انجام دهید.

آموزش حذف موقت اکانت اینستاگرام

قدم اول: در گوشی یا کامپیوتر خود به وب‌سایت اینستاگرام | https://www.instagram.com مراجعه کنید که با تصویری مطابق تصویر زیر (تصویر ۱) روبرو خواهید شد.

توجه: اگر با باز کردن این آدرس به طور خودکار وارد اکانت دیگری شدید، با رفتن به صفحه پروفایل و زدن چرخ دنده در گوشه بالا سمت چپ از اکانت مورد نظر خارج و مراحل را ادامه دهید اما اگر اکانت همان اکانت مد نظر برای دی اکتیو کردن بود مراحل را از قدم دوم ادامه دهید.

بستن موقت اکانت اینستاگرام

در صفحه اصلی بر روی Log in یا ورود کلیک کنید. حالا می‌توانید با تایپ کردن نام کاربری (آی‌دی) و رمز عبور (پسورد)‌ یا هر روش دیگری که برای ورود به اینستاگرام استفاده می‌کنید، وارد اکانت خود شوید (تصویر ۲).

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید با کلیک بر روی ?Forgot password و با ادامه مراحل آن را بازیابی کنید. بدون ورد به اکانت امکان دی اکتیو کردن آن وجود ندارد.

پس از وارد کردن مشخصات ورود در صفحه جدید (تصویر ۳) گزینه Not Now را بزنید و پس از آن به صفحه اصلی خودتان وارد می‌شوید (تصویر ۴) که شبیه به صفحه اصلی برنامه اینستاگرام بوده و تصاویر خود و کسانی که در اینستاگرام دنبال می‌کنید را می‌توانید ببینید.

غیرفعال کردن اینستاگرام

قدم دوم: در این صفحه با کلیک یا لمس بر روی تصویر پروفایل یا علامت آدمک (یا تصویر پروفایل خودتان) در گوشه سمت راست و پائین صفحه (تصویر ۴) به صفحه پروفایل خود خواهید رفت.

قدم سوم: پس از باز شدن صفحه پروفایل (تصویر ۵)، کافیست بر روی Edit profile کلیک کنید تا به صفحه ویرایش پروفایل خود (تصویر ۶) بروید.

قدم چهارم: سپس تا انتهای صفحه پائین بروید (تصویر ۶) و در انتهای صفحه بر روی عبارت Temporarily deactivate my account کلیک کنید تا به صفحه غیرفعال کردن اکانت وارد شوید.

حذف موقت اکانت اینستاگرام

قدم پنجم: در صفحه غیرفعال کردن اکانت (تصویر ۷) می‌توانید به اینستاگرام دلیل غیرفعال کردن اکانتتان را بگویید. اگر تنها به غیرفعال اکانتتان فکر می‌کنید، چندان اهمیتی هم ندارد و می‌توانید همین دلیل Something Else (تصویر ۸) را برگزینید.

قدم آخر: پس از انتخاب دلیل برای دی اکتیو کردن اینستاگرام، لازم است که دوباره رمز عبور خود را وارد کنید. پس از وارد کردن دوباره رمز عبور در کادر مورد نظر، بر روی دکمه آبی رنگی که با عبارت Temporarily Deactivate Account در پایین صفحه مشخص شده است (تصویر ۹) کلیک کنید.

اینستاگرام برای انجام کار از شما مجددا تائید خواهد خواست و پس از تائید کار تمام می‌شود(تصویر ۱۰).پس از آن به طور خودکار و توسط اینستاگرام از اکانت خود خارج می‌شوید. تمام! فرایند حذف موقت اکانت اینستاگرام شما آغاز می‌شود.

روش خروج از دی اکتیو یا چگونه پیج دی اکتیو اینستاگرام را برگردانیم ؟

پس از دی اکتیو کردن اینستاگرام با لاگین کردن مجدد و وارد شدن به اکانت، دوباره اکانت اینستاگرام شما فعال می‌شود اما این موضوع برخی اوقات بیشتر طول کشیده و تا ساعت‌ها و حتی تا چند روز امکان ورود مجدد به اکانت و فعال کردن آن را ندارید.

اگر در هنگام ورود برای فعال کردن دوباره اکانت دی اکتیو شده اینستاگرام با پیام خطای The username you entered doesn’t belong to an account. Please check your username and try again  مواجه شدید سعی کنید در گوشی و همچنین در وبسایت (نسخه دسکتاپ) وارد شوید. از فیلترشکن برای ورود استفاده نکنید و از یک اینترنت بهتر برای انجام این کار استفاده کنید.

سوالات رایج و پاسخ به چند مشکل رایج بستن موقت اکانت اینستاگرام

هر چند وقت یک بار می‌تواینم اکانت را غیرفعال کنیم؟

بنابر اعلام اینستاگرام، شما تنها هفته‌ای یک بار قادر به دی اکتیو کردن و فعال کردن مجدد اکانت خود هستید. این یعنی پس از فعال کردن، برای دی اکتیو کردن دوباره باید تا یک هفته صبر کنید. تجربه نشان داده استفاده مداوم و بی‌دلیل از این قابلیت این مدت را تا چند هفته نیز افزایش می‌دهد!

instagrammer چیست؟

بسیاری هستند که به دنبال پاسخ این سوال هستند که اینستاگرامر یعنی چه؟ با دی اکتیو کردن اینستا و حذف موقت آن، اکانت شما به اینستاگرامر | Instagrammer تبدیل شده و کلیه اطلاعات شما معمولا پس از چند ساعت کاملا از دسترس سایر کاربران خارج می‌شود. این مدت می‌تواند کمتر و یا بیشتر به طول بیانجامد.

در عین حال توجه داشته باشید که این حالت برای کاربرانی که به دلاییل مختلف اکانت آنها توسط اینستاگرام مسدود می‌شود نیز رخ می‌دهد. در عین حال اگر اکانت مورد نظر شما به اینستاگرامر تبدیل شده ممکن است اکانت مورد نظر حتی به طور کامل دیلیت اکانت کرده باشد.

چقدر می‌توانم اکانت را دی اکتیو نگه دارم؟

اینستاگرام مدت زمان یا محدودیت زمانی خاصی برای بستن موقت اکانت اینستاگرام اعلام نکرده اما تجربه ما و کاربرانی که مشکلات خود را در همین مطلب گزارش کرده‌اند نشان می‌دهد که بهتر است این مدت زمان طولانی نباشد و هر چند وقت بک بار اکانت را مجدد فعال و دوباره غیرفعال کنید.

اگر استفاده از این برنامه حتی برای همان یک هفته مدت فعال بودن تمرکز شما را می‌گیرد بهتر است تا فرصت دوباره برای امکان حذف اکانت موقت دوباره، خود برنامه را برای مدت مورد نیاز از روی گوشی پاک کنید.

دی اکتیو اینستاگرام بدون پسورد

برای حذف موقت اکانت اینستاگرام باید بتوانید به اکانت اینستاگرام خود وارد شوید. تفاوتی ندارد با چه روشی وارد اکانت خود می‌شوید. این یعنی  دی اکتیو کردن اینستاگرام بدون داشتن یوزرنیم و پسورد امکان‌پذیر نیست.

اگر یوزرنیم و پسورد را ندارید بهتر است روش بازیابی اکانت با استفاده از ایمیل یا شماره موبایل را دنبال کنید. بدون داشتن مشخصات ورود یا یوزرنیم و پسورد هیچ راهی برای حذف موقت اکانت شما وجود ندارد.

حتی خود اینستاگرام هم اکانت شما را بدون داشتن یوزرنیم و پسورد نمی‌تواند غیرفعال کند. ریپورت و گزارش کردن سایر کاربران هم در نهایت اگر مورد قبول اینستاگرام واقع شود تنها به بسته شدن همیشگی اکانت شما منجر می‌شود اما تصاویر و سایر موارد پروفایل شما باقی می‌ماند.

 اکانت فارنت در اینستاگرام را دنبال کنید تا آخرین نکات آموزشی اینستاگرام را از دست ندهید.
این مطلب در بهمن ماه 1401 با توجه به سوالات رایج کاربران و با تصاویر جدید به‌روزرسانی شده است.
توجه: لطفا اگر با مشکلی در فرایند دی اکتیو کردن اینستاگرام روبرو شده‌اید ابتدا سوالات رایج مطلب را بخوانید با توجه به تعداد زیاد سوالات امکان پاسخگویی به سوالاتی که در مطلب پاسخ داده‌ایم نیست.
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4,027 نظر برای این مطلب
  1. ss می‌گوید

    ببخشید اگه به مدت1سال دلیت موقت کنیم پیج برمی گرده؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      بهتره این کارو نکنید!

  2. rainbow می‌گوید

    سلام خسته نباشید
    من میخوام دوبارع اکمو فعال کنم ولی نمیشه
    واسه خیلیا گزینه لرن مور و … میاره
    ولی واسه من میگه خطا در شبکه حتی چندبار با وی پی ان و … امتحان کردم ولی نشد و اون گزینه واسه من dismiss
    چیکار کنم برگرده؟؟؟

  3. غزل می‌گوید

    من همه این مراحل رو رفتم ولی هنوز دی اکتیو نشدم چرا؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      تمام مطلب رو یک بار کامل و دقیق بخونید

  4. ماهي می‌گوید

    سلام عکسی که پاک شده به اشتباه نمیشه برگرداند؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام خیر

  5. حسین می‌گوید

    The username you entered doesn’t belong to an account. Please check your username and try again.
    من خاستم مرحله اول رو وارد بشم ورود نکرد و این پیام قرمز اومد برام،منطورش چیه

    1. محسن صحافی می‌گوید

      یوزرنیم رو اشتباه وارد کردید

  6. بنده می‌گوید

    ایا ممکن اکانت انستا توسط دولت هک شود

  7. بهار می‌گوید

    چند ساعت اینستام دی اکتیو کردم باز برگردوندم دیدم بعضی از استوریای که هایلایت کرده بودم پریده کلا نیستن چرا؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      این مشکل رایج هست و معمولا بعد از مدتی بازمیگرده. امکان غیرفعال کردن موقت برای تست کردن یا آزمایش نیست و ممکنه حتی دردسرهای بزرگتری رو به همراه داشته باشه! بهتره به موقع استفاده کنید

  8. mahsa می‌گوید

    سلام من اینستاگرامم غیر فعال کردم حالا میخوام وارد بشم username یادم رفته پیجم تو گوشی دوستم هست ولی اسممو زده instagrammer چجوری میتونم بفهمم آی دیم چی بوده ؟؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      اگر با ایمیل ثبت نام کرده باشید داخل ایمیلتون از روی ایمیل اینستاگرام آی دی رو پیدا کنید. در عین حال به جای آی دی میتونید آدرس ایمیل یا شماره‌ موبایلی که باهاش ثبت نام کردید رو وارد کنید

    2. بهار می‌گوید

      چند ساعت اینستام دی اکتیو کردم باز برگردوندم دیدم بعضی از استوریای که هایلایت کرده بودم پریده کلا نیستن چرا؟

  9. سمی می‌گوید

    باسلام من یه هفته پیش دلیت موقت کردم ولی بعددو روز برش گردوندم حالا میخوام دوباره دلیت موقت کنم همه ش میگه شمایه باردرهفته میتونید دلت موقت کنید؟چکار کنم خیلی امتحان گردم ولی نمیشه امروز هشت روزه ازدلیت قبلیه میگذره ولی بازدوباره نمی تونم دلیت کنم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      چاره ای جز در نظر گرفتن محدودیت هر هفته یک بار ندارید. در این مدت حتی تست هم نکنید!

  10. Mhk77 می‌گوید

    من اینستاگرامم رو از حالت دی اکتیو خارج کردم همه پست هام پاک شده چجور میشه برش گردوند؟ داخل ارشیو هم نگاه کردم نبود

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      معمولا این مشکل بعد از چند روز به طور خودکار حل میشه

  11. Hosaini می‌گوید

    سلام من حدود 7و8 بار اکانتمو پاکردم حالا دیگه نه میتونم اکانت جدید بسازم هیچ کاری نمیتونم انجام بدم دلیلش چه؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      دلیلش رو خودتون نوشتید! به نظر خود شما این کار از نظر اینستاگرام برای یک کاربر عادی طبیعیه!؟ از کامپیوتر برای ساخت اکانت استفاده کنید

  12. Meysam می‌گوید

    سلام من از همین روش استفاده کردم حالا برای ورود میگه که اکانت شما disabel شده هرجا میرم یوزرو رمزو میزنم داخل نمیشه و پیام دیس…..میاد .

  13. وحید ذوالفقاری می‌گوید

    سلام اینستای من اون قسمت از مرحله ۶که گفته شده را نداره اینو چکار کنم؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      مطلب رو کامل و دقیق بخونید
      باید با مرورگر انجام بدید نه با برنامه!

  14. لیلی می‌گوید

    سلام من دواکانت اینستاگرام دارم و وقتی میخواهم برای حذف موقت یکی از انها وارد صفحه اصلی اینستاگرام درمرورگر گوگل بشم ، در صفحه اصلی رو تا باز میکنم صفحه اینستاگرام اکانت اولم میاد ، حالا چکار کنم که صفحه اینستاگرام دوم بیاد تا بتونم غیرفعالش کنم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      هر اکانت یوزرنیم و پسورد خودش رو داره باید با لستفاده از اونها وارد بشید. دلیل مشکل شما اینه که هر دو تا اکانت رو با یه شماره موبایل یا ایمیل ساختید در صورتی که باید هر کدوم ایمیل یا شماره موبایل مجزا داشته باشن

  15. هادی می‌گوید

    ببخشید من ۲ ساعت اکانت و غیرفعال کردم الان میخوام برگردونم میگه خطا اکانتت کامل غیر فعال نشده چند ساعت دیگه امتحان کنید

    1. محسن صحافی می‌گوید

      لطفا مطلب رو بخونید باید اجازه بدید مرحله غیرفعال کردن کامل انجام بشه تا بتونید دوباره فعال کنید ممکنه تا یک هفته طول بکشه

  16. شاهرخ می‌گوید

    سلام خسته نباشید .
    من نمیتونم‌از طریق نت وارد حساب کاربریم بشم .
    کد کانفیرم هم برام میاد میزنم ، ولی باز وارد نمیشه .

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام باید متنی که براتون ظاهر میشه رو بگید تا بتونیم متوجه مشکل بشیم.

  17. ایدا می‌گوید

    گزینه غیرفعال کردن پایین صفحه نمیاد!!!

    1. محسن صحافی می‌گوید

      مطلب رو یک بار دقیق و کامل بخونید

  18. Sara می‌گوید

    سلام من پیجمو حذف موقت کردم الان یه روز گذشته چون دومرحله ایم فعال بوده برام کد ارسال میشه وقتی کدو وارد میکنم ارور میده و invlid parameters میاد یعنی دیگه نمیتونم وارد پیجم بشم؟

  19. parva می‌گوید

    سلام،پیج اینستامو خودم دیسیبل کردم،چجوری برگردونمش؟؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      داخل مطلب کامل توضیح دادین بخوتید بعد سوال کنید
      باید دوباره لاگین کنید

  20. Pb می‌گوید

    سلام وقت بخیر من اکانت خودم را با روش شما پاک کردم و وقتی بعد ۳ روز دوباره وارد اکانتم شدم پست هایم و حتی استوری هایم در آرشیو پاک شده چجوری میتوانم آن ها را برگردانم ؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      اکانت رو پاک کردید؟! اگر اکانت رو پاک کردید جطور وارد شدید!!؟ شما اکانت رو غیرفعال کردید که تونستید دوباره لاگین کنید. مشکلی هم که اشاره کردید رایج هست و معمولا بعد از چند روز برمیگرده

  21. Kosar می‌گوید

    سلام
    Temporarily disable account بعد از این مرحله
    این ارور واسم اومد
    This page could not be loaded. If you have cookies disabled in your browser, or you are browsing in Private Mode, please try enabling cookies or turning off Private Mode, and then retrying your action.
    بعد رفتم مرورگرم رو چک کردم دیدم پذیرش کوکی ها روشنه
    مشکل چیه پس؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      با یک مرورگر دیگه تست کنید

      1. ریحانه می‌گوید

        میشه بیشتر توضیح بدید

  22. Kosar می‌گوید

    سلام
    Temporarily disable account بعد از این مرحله
    این ارور واسم اومد
    This page could not be loaded. If you have cookies disabled in your browser, or you are browsing in Private Mode, please try enabling cookies or turning off Private Mode, and then retrying your action.
    بعد رفتم مرورگرم رو چک کردم دیدم پذیرش کوکی ها روشنه
    مشکل چیه پس؟

  23. اسما می‌گوید

    سلام.اگه یه اکانت تو یه گوشی غیر فعال شده باشه بعد با یه گوشی دیگه فعالش کنن,واسه گوشی اولم فعال میشه یا نه؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      فعال و غیرفعال شدن ارتباطی به گوشی نداره! شما اکانت رو غیرفعال می‌کنید روی هر گوشی لاگین کنید فعال میشه!

  24. ابوالفضل می‌گوید

    سلام ببخشید من اکانتم با همین روشی ک گفتید دقیقا همینجوری غیر فعال کردم برای چند وقت ولی الان ک دوباره میرم یوزرنیم و پسوردم رو تو سایت میزنم Your account has been disabled for violating our terms: http://instagram.com/about/legal/terms/

    Here is the file you requested with the photos, comments, profile information and other data you’ve shared on Instagram
    این رو مینویسه بعد دو روز میخوام وارد اکانتم بشم ترو خدا کمک کنید نمیدونم باید چکار کنم

  25. سودابه می‌گوید

    سلام من با روشی ک گفتین اکانتمو غیر فعال کردم اما الان ک بعداز دو سه روز وارد شدم با این گزینه مواجه شدم Looks like you requested to delete this account. i
    لطفا بگید ک چکار باید بکنم. ممنون

  26. ستایش tqv می‌گوید

    سلام ببخشید اگر اینستاگرام رو دی اکتیو کنیم و مدت زیادی بگذره اکانت اینستاگرام به کلی حذف میشه یا نه؟؟چون من چند ماه میشه که دی اکتیو کردم و الان میخوام کلا اینستاگرامم حذف بشه
    اکانتم خود به خود حذف میشه یا باید دوباره اکانتمو فعال کنم و بعد حذفش کنم؟؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      خیر معمولا حذف نمیشه و نمیشه اطمینان داشت که جه زمانی این اتفاق می‌افته.
      بهتره فعال کنید و به صورت دائمی حذف کنید

  27. ابولفضل می‌گوید

    سلام لطفا کمکممم کنین.
    من چندبار قبلنام اکنتمو غیر فعال میکردم و بدون هیچ مشکلی برمیگشتم.
    ولی الن دو هفته پیش اکنمو غیر فعال کردم و الن میخام برگردم ولی هرکارییی میکنم نمیشه ینی با هرروشی میخام بیام مه کاربر وجود ندارد!!!
    تروخدااا بگین مشکل از چیه ؟!

  28. رسول می‌گوید

    سلام خسته نباشید من پیجو غیره فعال کردم بعد یک هفته باز میخام فعالش کنم یوزر پسووردو وارد میکنم تو قسمتی که کد برای خطم میاد اونم ک وارد میکنم میخام اوکی کنم مبنویسه invalid parameters
    ممنون میشم کمکم کنید

    1. ابوالفضل می‌گوید

      سلام من پیجم رو با روش شما غیرفعال کردم الان بعد دو روز ک وارد میشم کلا پروفایل و اسم رو میاره ولی مینویسه دانلود دیتا و بازگشت با (سایت) اینو میاره با خود اپلیکیشن کلا نمیاره

  29. mohadeseh می‌گوید

    غیرفعال کردن به مدت سه هفته تا یک ماه هم برای ورود مجدد برامون مشکل ایجاد میکنه؟؟

  30. Sima می‌گوید

    سلام وقت بخیر. ببخشید من حذف موقت کردم اکانتمو بعد با ی آیدی دیگه اومدم بالا اما وقتی پیج قبلیم رو سرچ میکنم بازم میاره بالا اما صفحه سفیده. نمیشه کاری کرد ک کلا وقتی سرچ هم میکنی اصن هیچی نیاد حتی همون صفحه سفید رو!!؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      کمی طول میکشه اگر درست انجام داده باشید البته

  31. جواد می‌گوید

    سلام….ببخشید من ادرس کاربری خودم میزنم…برای ورود ب اینستاگرام میزنه حسابی یافت نشد…..دلیلش چیه….چطوری درستش کنم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      باید چند روز تا یک هفته از غیرفعال کردن بگذره تا بتونید دوباره فعالش کنید

  32. بهاره می‌گوید

    سلام
    من اکانتمو حذف کردم ولی از خود اینستا و اینجوری ن بلکه توسط سایت از مرورگر همچنین تو قسمت دلیل برای حذف کردن سایر موارد رو زدم و یه روز گذشته. دباره امروز خاسم برم تو اکانتم ک ارور میده و پایین ی گزینه apeal میاره. میخاسم بدونم برا همیشه حذف شده یا میتونم امیدوار باشم ک دباره میتونم وارد اکانتم شم؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      اکانت حذف شده رو به هیچ عنوان نمیشه برگردگند اگر درست حذف کرده باشید و روش ها هیچ تفاوای با هم ندارند.
      اون متن ارور مهمه که چیه. اون رو بگید

  33. Maryam می‌گوید

    سلام من بعد این مراحل دوتا گزینه
    Continue as
    Delet account
    میاد. کدومو انتخاب کنم؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      بعد کدوم مرحله؟ مراحل رو از ابتدا و دقیق انجام بدید.

  34. یگانه می‌گوید

    سلام ببخشین از کجا بفهمیم شخصی ایدی اینستاشو کلا پاک کرده یا فقط موقت اینکارو کرده؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      امکانش نیست.

  35. Benyamin_m می‌گوید

    Delet acant

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      با نوشتن این عبارت اکانت شما پاک نمیشه دوست عزیز! باید مراحل داخل مطلب رو انجام بدید!!

  36. N می‌گوید

    سلام من اکانتم رو غیر فعال کردم الان میخوام فعال کنم we haven’t finished disabling your account yet . رو میاره نمیتونم فعالش کنم و برم تو اکانت

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      اکانت رو کی غیرفعال کردید!؟ ظاهرا هنوز غیرفعال نشده و تو مراحل غیرفعال کردن هستید! این پیالم مال همچین مرحله‌ای هست که اکانت هنوز غیرفعال نشده یا مدت زیادی از غیرفعال کردن نمی‌کذره! اگر این طوره باید چند روز تا یک هفته برای فعال کردن صبر کنید.

      1. N می‌گوید

        هنوز چند ساعت نمیگذره غیر فعال کردم بعد پشیمو ن شدم خواستم فعال کنم اینو آورد بعدش نوشته که try it a few hours یه همچین چیزی ، اکانتم حذف نشده که ؟ میتونم برش گردونم یعنی؟

      2. N می‌گوید

        تازه غیر فعال کردم نوشته try it a few hours . حسابم برمیگرده ؟ حذف نمیشه که؟

        1. محسن صحافی می‌گوید

          بله. طبیعتا بلافاصله بعد از غیرفعال کردن نمیتونید فعال کنید اکانت رو. فردا امتحان کنید شاید بشه. معمولا بعد از چند روز امکانش فراهم میشه. این امکان رو بدون هدف استفاده نکنید ممکنه براتون دردسرساز بشه

          1. N می‌گوید

            خیلی ممنون

  37. 25 می‌گوید

    برای باز گردوندن اکانت شماره تلفن یا ایمیل میخاد؟؟؟ فقط آیدی و پسورد کافیه؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      اگر پسورد رو فراموش کرده باشید به ایمیل یا شماره ای که اکانت ساختید نیاز دارید در عین حال اگر به آی پی شما مشکوک بشه احتمال داره ازتون کد امنیتی بخواد که به یکی از اون دو تا میفرسته

    2. یاسی می‌گوید

      سلام ..وقتتون بخیر، من طبق راهنمایی شما پیجو حدف کردم هلان بعد بیست روز میخوام برگردم ولی بلید منتطر ی کد ک برای خطم میفرستن باشم ک هرچی منتطرم پیامک نمیاد چیکار باید بکنم؟

      1. محسن صحافی می‌گوید

        سلام
        یک بار درخواست بدید و منتظر بمونید. اگر با شماره موبایلتون اکانت دیگه ای نساخته باشید براتون ارسال میشه. راهی جز این نداره

  38. Mohi می‌گوید

    سلام ببخشید من چند روزه متوجه شدم کسی وارد پیجم میشه چند بار رمز عوض کردم باز اومد تو پیجم نمیدونم کیه و موقعیتش رو برام باز نمیکنه
    الانم دی اکتیو کردم ک بعده ی هفته برگردمو باز رمز عوض کنم الان پیج از روی گوشی اون شخص پریده ؟ و من رمزو عوض کنم بازم میتونه بیاد؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      از بخش تنظیمات چک کنید احتمالا ایمیل یا شماره موبایل رو تغییر داده. رمز دو مرحله ای با پیامک رو فعال کنید تا نتونه وارد بشه. از برنامه های افزایش لایک و فالو استفاده نکنید!

  39. Nadia می‌گوید

    سلام
    من اکانتمو حذف موقتی کردم الان هرچه میزنم یورزنیممو پسوردمو اصلا نمیشه چیکار کنم ؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      باید یک هفته بگذره.
      ضمنا صرفا با گفتن “اصلا نمیشه” هم حق بدید که ما نمیتونیم متوجه مشکل شما بشیم و کمکتون کنیم

  40. sky می‌گوید

    سلام با غیرفعال کردن اکانت بصورت موقتی و بعد دوباره فعال کردش ایا این امکان رو بهم میده ک درصورتیکه کسی استوری هاش رو برای من هاید کرده از هاید خارج بشه؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      خیر

  41. Zhra می‌گوید

    سلام
    من حذف اکانت موقت کردم
    ولی خودم فقط صفحه خودمو نمی‌بینم
    بقیه همه میبین
    مگه با دی اکتیو صفحه مخفی نمیشه ؟
    چرا اینجوریه

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      ممکنه کمی طول بکشه

  42. امیر می‌گوید

    سلام مدت زمان غیرفعال بودن اکانت محدوده یا نامحدود؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      ٍلام
      اینستاگرام هیچ محدودیتی از نظر زمان اعلام نکرده اما تجربهما نشون داده که بهتره برای مدت زمان طولانی این کارو انجام ندید چون بعضی اوقات مشکلاتی به وجود میاد که رفع کردنش راه حل خاصی نداره

  43. سروین می‌گوید

    سلام من پسوردمو یادم رفته یورزنیممو وارد میکنم ولی میگه وجود نداره و رمزو قبول نداره باید چیکار کنم؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      بعنی اکانت رو غیرفعال کردید و بعدش اینجوری شده؟ به جای یوزرنیم آدرس ایمیل یا شمراه موبایلی که با اون اکانت ساختید رو وارد کنید

  44. علی می‌گوید

    سلام خسته نباشید ببخشید من هفته گذشته این کارو انجام دادم و بعد یک روز مجدد فعالش کردم امروز متوجه شدم پست آخرم خود به خود حذف شده به نظرتون میتونه بخاطر غیرفعال کردن موقت اینستام باشه؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      معمولا خودبخود برمیگرده. راه حل خاصی نداره

  45. Melika می‌گوید

    سلام من صبح پیجمو غیر فعال کردم الان میخوام وارد شم میگه بخاطر رعایت نکردن قوانین اینستا پیج شمارا غیر فعال کرده چرا تینجوری شده؟؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      بدون دلیل که غیرفعال نمیشه! احتمالا دلیل رو خودتون بهتر می‌دونید. انتهای اون پیام یه دکمه More هست می‌تونید بزنید و ببینید که مسدود شدن شما دائمی هست یا خیر. از برنامه هیا افزایش لایک و فالو استفاده نکنید پیام دایرکت به افراد ناشناس نزنید و زیاده روی نکنید. اینا چیزهایی هست که به ذهن من میرسه ممکنه از شما سر نزده باشه البته

  46. Aysam می‌گوید

    سلام من اشتباها دوباره پیجم رو اکتیو کردم. ! امکانش نیست که کمتر از یک هفته باز هم دی اکتیو کنیم؟:(

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      خیر امکانش نیست.

      1. Sep می‌گوید

        سلام من چند روزه که اکانتم بلاکه و کسیو نمیتونم فالو کنم برای رفع مشکل چیکار کنم؟

        1. محسن صحافی می‌گوید

          سلام
          فقط صبر.. هیچ راه دیگه ای نداره هیچ راهی. در صورت تکرار اکانتتون به احتمال فراوان بسته میشه

  47. دنی می‌گوید

    سلام من چندین ماهه که اکانتمو غیر فعال کردم ولی الان یوزر نیممو که وارد میکنم اصلا میگه همچین اکانتی وجود نداره با سایتم وارد شدم ولی بازم همینو گف نمیتونم وارد اکانت بشم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      معمولا این مشکل بعد از گذشت مدت زمان زیاد به وجود میاد چاره ای جز تلاش برای لاگین ندارید.

      1. Sanaz می‌گوید

        مدت زمان زیاد ینی چند وقت؟

  48. زهرا می‌گوید

    اکانت اینساگرام من مشکل پیدا کرده واصلا باز کردن اون ممکن نیست برای همین میخواستم اکانتما پاک کنم ولی برای پاک کردن اکانت باید اول اکانت اینساگرامم باز بشه که نمیشه چیکار باید بکنم؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      طبیعتا با این توضیح نمیشه فهمید مشکلتون چیه!

  49. نسیم می‌گوید

    سلام.
    خداقوت.
    گوشی من سرقت شده. اگر اکانتم رو روی گوشی جدید موقتا غیرفعال کنم و بعد فعال، آیا اکانتم مجددا روی گوشی به سرقت رفته هم فعال می شه؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      پسوردتون رو تغییر بدید و ترجیحا ورود دو مرحله‌ای با پیامک رو حتی برای مدتی هم که شده فعال کنید. چک کتید ایمیل و شماره موبایل اکانت رو تغییر نداده باشن. با غیرفعال کردن اتفاقی نمی‌افته

  50. نازنین می‌گوید

    سلام.من توی قسمت ادیت پروفایل اصلا همچین چیزی ندارم که بخام اینستا رو مخفی کنم…بعد از اونجا که جنسیت رو علامت میزنیم دیگه چیزی نداره

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      مطلب رو کامل و دقیق بخونید بعد سوال کنید
      از روی نسخه مرورگر باید انجام بدید نه خود برنامه!

      1. sara می‌گوید

        سلام من پیجمو یک هفته پیش غیر فعال کردم حالا میخوام برش گردونم ولی پسمو فراموش کردم شمارمو که میزنم لینک ریست ارسال شه برام میگه we have encountered an error while resetting your password pls try again
        چه کنم؟

        1. محسن صحافی می‌گوید

          سلام
          مشمل از خود اینستاگرام هست بعدا دوباره امتحان کنید

          1. sara می‌گوید

            سلام درست نشد امکانش هست کلا پیجم برنگرده؟؟ میشه راهنماییم کنین

          2. محسن صحافی می‌گوید

            سلام
            با یک اینترنت دیگه و حتی با مرورگر کامپیوتر تست کنید

          3. sara می‌گوید

            سلام درست نشد باز، امکانش هست تلگرامتونو داشته باشم؟