افزایش ۶۰ درصدی تماشای یوتیوب و دو برابر شدن تماشا از روی موبایل نسبت به سال گذشته

با همه‌گیر شدن روزافزون استفاده از گوشی‌های هوشمند و تبلت ها، بسیاری از فعالیت‌هایی که چندی قبل توسط سیستم‌های رومیزی و لپ‌تاپ‌ها همچون وبگردی صورت می‌گرفت به این گجت ها سپرده شده است.

0

در کنار انتشار گزارش مالی سه‌ماهه‌ی دوم 2015 گوگل که چندی پیش آن را با شما در میان گذاشتیم، این شرکت آمار و ارقامی نیز در رابطه با افزایش یا کاهش محبوبیت سرویس‌های خود نیز ارائه کرده است.

به گفته مدیر ارشد مالی ساکنین مانتین ویو  خانم Ruth Porat، سرویس یوتیوب طی این مدت شاهد افزایش محبوبیت خاصی بوده که بیش‌تر آن را مدیون همه‌گیر شدن استفاده از گوشی‌های هوشمند است. بر این اساس تماشای یوتیوب نسبت به سال گذشته حدود 60 درصد افزایش یافته که در دو سال اخیر بی سابقه بوده، در کنار این نیز مدت زمان استفاده از این سرویس بر روی گوشی‌های هوشمند تقریباً دو برابر شده است.

به گفته مشاور ارشد گوگل امید کردستانی، مدت زمان تماشای یوتیوب از روی موبایل در این دوره به بیش از 40 دقیقه افزایش یافته است. البته نباید راه اندازی بخش بازی و مخصوص کودکان یوتیوب را در افزایش محبوبیت این سرویس کم‌رنگ جلوه دهیم. با افزایش ابعاد و کیفیت صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند بازار که می‌تواند بر لذت تماشای فیلم و کلیپ بر روی این گجت ها بیفزاید و البته تضمین کننده سلامت کاربران نیز باشد، پیش‌بینی می‌شود که آمار ارائه شده توسط گوگل تا پایان سال بازهم رشد داشته باشد.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.