عرضه صفحه‌کلید تاشو 100 دلاری مایکروسافت برای اندروید و iOS

اگر تابه‌حال به استفاده از کیبورد در کار با دستگاه iOS یا اندرویدی خود تمایل پیدا کرده‌اید، انتخاب‌های زیادی در پیش رویتان قرار گرفته است. شرکت‌های زیادی از کوچک گرفته تا بزرگ، به تولید این نوع از لوازم جانبی برای گوشی‌های هوشمند و انواع تبلت می‌پردازند.

0

مایکروسافت هم یکی از این شرکت‌ها است. حالا یک کیبورد تاشوی جدید تولید کرده که در حدود 100 دلار قیمت دارد و با موبایل هم کار می‌کند. مایکروسافت ابتدا این کیبورد تاشو را در کنگره جهانی موبایل 2015 در بارسلونا به نمایش گذاشت.

universal-foldable-keyboard-2-640x360

می‌توان کیبورد را از وسط دقیقاً تا کرد که حمل آن هم آسان‌تر خواهد شد. این شرکت کیبورد خود را «کیبورد تاشوی یونیورسال» نام‌گذاری کرده است. کیبورد از بلوتوث برای برقراری اتصال با دستگاه iOS یا اندرویدی استفاده می‌کند و برای کار با ویندوز و OS X هم مشکلی ندارد. تقریباً شبیه به کیبورد موبایل جهانی از مایکروسافت است که با تمام این دستگاه‌ها کار می‌کند، اما تا نمی‌شود.

با یک‌بار شارژ آن می‌توان تا 3 ماه از کیبورد استفاده کرد. وزن کمی دارد که باعث می‌شود آن را به‌راحتی در سفر حمل کرد. می‌تواند به دو دستگاه متصل شود و کاربر با استفاده از کلیدهایی که بالای کیبورد قرار گرفته، می‌تواند دستگاه موردنظرش را انتخاب کند. اکنون می‌تواند کیبورد تاشوی جهانی را از فروشگاه‌های اینترنتی مایکروسافت، مغازه‌ها و وب‌سایت آمازون با قیمت 99.95$ خریداری کرد.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.