تماشا کنید: استفاده از موتور V12 استون مارتین بر روی یک موتورسیکلت

علاقه‌مندان خودرو به خوبی از قدرت موتور V12 استون مارتین باخبر هستند حال تصور کنید این موتور قدرتمند بر روی موتورسیکلت سوار شود!

0

اگر از طرفدارن خودرو باشید بدون شک ویدئو و تصاویر زیادی از اتوموبیل‌های دست‌کاری شده دیده‌اید، افراد خوش ذوق و عشق ماشینی که با سر هم کردن قطعات خودروهای مختلف دست به ساخت اتوموبیل‌هایی ابتکاری می‌زنند، در این بین گروه Boss Hoss ید طولایی در سوار کردن موتور v8 بر روی موتورسیکلت دارد اما این‌بار ویدئویی را شاهد هستیم که در آن موتور V12 استون مارتین داخل موتور سیکلت جا خوش کرده‌ است.

aston-martin-motorcycle

موتور V12 که در این ویدئو استفاده شده به صورت اختصاصی برای خودور استون مارتین DBRS9 GT3 ساخته شده، بد نیست بدانید این خودرو مختص مسابقات اتوموبیل‌رانی است.

aston-martin-motorcycle-01

همان‌طور که گفته شد تاکنون ویدئوهای مختلفی از دست‌کاری خودروهای گوناگون منتشر شده است اما سوار کردن موتور V12 استون مارتین بر روی موتورسیکلت تخصص به‌خصوصی نیاز دارد.

aston-martin-motorcycle-03

جولان دادن این موتورسیکلت استثنایی در خیابان و شنیدن صدای موتور قدرتمند V12 استون مارتین دل هر عشق ماشینی را آب می‌کند. متاسفانه در خصوص دست‌کاری و ساخت این موتورسیکت اطلاعات زیادی در دسترس نیست و در حال حاضر تنها می‌توان به ویدئو منتشر شده اکتفا کرد.

در پایان به علاقه‌مندان دو آتشه خودرو و موتورسیکلت پیشنهاد می‌کنیم ویدئوی استفاده از موتور V12 استون مارتین بر روی موتورسیکلت را از دست ندهند:

techblog.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.