گوشی اندرویدی نوکیا احتمالا توسط Foxconn تولید خواهدشد

در چندهفته گذشته شرکت نوکیا با انتشار خبری با مضمون ” قصد بازگشت به بازار گوشی‌های هوشمند در سال2016″ موجب تعجب همگان شد. با توجه به سابقه وصف‌ناپذیر نوکیا در میان دیگر شرکت‌های سازنده به‌نظر می‌رسد این شرکت تصمیمی جدی برای بازگشتی شکوهمندانه داشته باشد.

0

اما سوال اینجاست که چه شرکتی پس از آمادگی برای بازگشت نوکیا، گوشی‌های این برند را تولید خواهد کرد؟ بنابر آنچه توسط وب‌سایت NokiaPowerUser منتشر شده Foxconn گزینه احتمالی است که قصد دارد مسئولیت تولید گوشی‌های نوکیا را بر عهده بگیرد. از آنجایی که این شرکت تبلت N1 نوکیا را تولید می‌کند احتمال همکاری آن با نوکیا در آینده‌ای نزدیک بیش از پیش قوت گرفته است.

این در حالی است که نوکیا پیش از این اعلام کرده بود در آینده گوشی‌های طراحی‌شده توسط این شرکت، توسط دیگر شرکت‌‌ها تولید خواهند شد. به‌نظر می‌رسد این دو شرکت همکاری نظیر آنچه بلک‌بری و Foxconn در حال حاضر باهم دارند را در پیش خواهند گرفت. NokiaPowerUser اعلام کرده هند، چین و برخی کشورهای اروپایی مقصد گوشی‌های هوشمند تولیدی نوکیا خواهند بود.

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.