وان پلاس 2 پنجم مرداد ماه و در اولین رونمایی با واقعیت مجازی در جهان معرفی خواهد شد

شرکت وان‌پلاس قصد دارد به منظور معرفی گوشی هوشمند جدید خود یعنی وان‌پلاس 2 در تاریخ پنجم مردادماه از تکنولوژی واقعیت مجازی استفاده کند. این شرکت قصد دارد نمایشی جز به جز از دستگاه خود ارائه دهد تا همگان شاهد پردازنده اسنپ‌دراگون 810 و یو‌اس‌بی نوع C نیز باشند.

0

وان‌پلاس رونمایی از تک‌تک قطعات را در دستور کار قرارداده تا علاوه بر مشاهده ظاهر گوشی بتوانیم به آنچه در داخل این گوشی به‌کار برده شده است کاملا واقف شویم. این اولین معرفی جهانی یک محصول در قالب واقعیت مجازی است. این شرکت بدین منظور هدست کاردبورد واقعیت مجازی خود را نیز طراحی کرده است.cardboard headset

هدست کاردبورد وان‌پلاس که تصویر آن را در بالا مشاهده می‌کنید می‌تواند دستگاه‌های دیگر تا اندازه شش اینچ را با خود تطبیق دهد. آن‌طور که اعلام شده استفاده از این دستگاه بسیار ساده و سریع خواهد بود.

این هدست از مواد با دوام بالا ساخته شده و در مقایسه با هدست‌های اینچنینی فشرده‌تر و جمع و جورتر است. این هدست با یک لایه فیلم مخصوص به‌منظور محافظت در برابر گرد و غبار و چربی پوشانده شده است.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.