تولیدکنندگان صفحه‌نمایش آیفون ظاهراً در حال کار بر روی یک صفحه نمایش OLED انعطاف‌پذیر هستند

انتشار حق ثبت‌اختراع جدید اپل در خصوص تولید گوشی هوشمند مجهز به صفحه‌نمایش خمیده می‌تواند نشان‌دهنده خط مشی این شرکت در آینده باشد. در واقع این احتمال وجود دارد که اپل به دنبال پنل‌های OLED انعطاف پذیر باشد.

0

شرکت‌هایی مانند سامسونگ و ال‌جی شهرتی جهانی در زمینه تحقیق و توسعه پیرامون صفحه‌نمایش‌های OLED قابل انعطاف دارند و ال‌جی نیز یکی از همکاران همیشگی اپل در تولید صفحه‌نمایش به‌شمار می‌آید. در یک منبع کره‌ای اعلام شده این شرکت‌ها در حال ارسال نمونه‌های تولیدی صفحه‌های قابل انعطاف برای اپل هستند و حتی اخباری از برنامه‌ریزی ال‌جی به‌منظور تغییر یکی از خطوط تولید ال‌سی‌دی خود به خط تولید OLED نیز به گوش می‌رسد.

در حال حاضر ال‌جی دستگاه‌های هوشمندی نظیر جی‌فلکس 2 را مجهز به این نوع صفحه‌نمایش‌های قابل انعطاف تولید کرده و OLED هایی به‌منظور استفاده در ساعت هوشمند اپل نیز برای این شرکت فراهم کرده است. این منبع ادعا کرده اولین اپل مجهز به صفحه‌نمایش خمیده اپل ممکن است در سال 2018 آماده ورود به بازار شود.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.