تماشا کنید: ویدئوی تبلیغاتی Oppo R7 با تمرکز بر روی کیفیت ساخت

اوپو امروز دو گوشی جدید و پرچم‌دار خود با نام‌های R7 و R7 Plus را رونمایی کرد و حالا نوبت به ویدئوی رسمی تبلیغاتی رسیده است. در این ویدئو کیفیت ساخت و طراحی کم‌نظیر این دو گوشی به رخ رقبا کشیده می‌شود.

0

Oppo R7 با ضخامت تنها 6.3 میلی‌متر یکی از باریک‌ترین گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید که علاوه بر بدنه باریک از آلومینیوم برای بالا بردن کیفیت ساخت در آن استفاده شده است.

از مشخصات فنی این گوشی می‌توان به صفحه‌نمایش 5.0 اینچی 1080p با فناوری AMOLED، چیپست اسنپ‌دراگون 615 با پردازنده گرافیکی ادرنو 405، اندروید 5.1، دوربین‌های 13 و 8 مگاپیکسلی و سه گیگابایت رم اشاره کرد.

به این ترتیب Oppo R7 شاید از نظر پردازشی در سطح پرچم‌داران سامسونگ و اپل نباشد اما قطعاً جوابگوی نیازهای روزمره کاربران و حتی انجام بازی‌های سنگین خواهد بود و با طراحی مناسب و باریک با یک گوشی منحصربه‌فرد مواجه خواهیم بود.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.