اپلیکیشن Meerkat زودتر از پریسکوپ به گوگل‌پلی راه یافت!

برنامه‌های Meerkat و Periscope از جمله اپلیکیشن‌های مجبوب به‌منظور پخش‌زنده ویدئوها هستند که کاربران اندرویدی مدت‌هاست انتظار انتشار آن‌ها را دارند.

0

هر دو برنامه یادشده به کاربران این امکان را می‌دهند تا به پخش آنلاین ویدئوهای مورد نظر خود بر روی توییتر اقدام کنند و هر دو برنامه نیز در حال حاضر برای iOS عرضه شده‌اند. Meerkat پیش از این عرضه نسخه بتا از برنامه خود را برای کاربران اندرویدی آغاز کرده بود و نهایتا امروز این برنامه از نسخه آزمایشی خارج شد و نسخه اصلی آن بر روی پلی‌استور گوگل قرارگرفت.Meerkat-now-available-in-the-Google-Play-Store.jpg

کاربران با کلیک بر روی گزینه Stream می‌توانند به‌طور آنی دنبال‌کنندگان خود در توییتر را از قرارگرفتن ویدئویی بر روی حساب توییتر آگاه کنند. از سوی دیگر دوستان شما نیز به‌واسطه دریافت هشدار از انتشار این ویدئو آگاه خواهند شد. این برنامه به کاربران امکان اظهارنظر در خصوص ویدئو را نیز خواهدداد.Meerkat-now-available-in-the-Google-Play-Store2.jpg

Periscope که در واقع برنامه رسمی توییتر به‌منظور استفاده از سرویس پخش زنده ویدئو است بنابرآنچه بر روی وب‌سایت این سرویس اعلام شده همچنان در حال طی مراحل آماده‌سازی به‌منظور عرضه برای سیستم‌عامل اندروید است. لازم به ذکر است با توجه به عرضه 66 فید غیرقانونی به‌واسطه استفاده از این برنامه که نهایتا منجر به بسته‌شدن حساب کاربری کاربران خاطی شد، این سرویس سروصدای زیادی به‌پا کرده است.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.