سرزمین Westeros سریال Game of Thrones اگر واقعی بود در نقشه گوگل این‌گونه دیده می‌شد

اگر همواره به‌دنبال یافتن راهی قابل‌لمس برای مشاهده میزان مسافت طی‌شده در مسافرت پادشاه Robert Baratheon از سرزمین پادشاهی تا Winterfell بوده‌اید، کیف پول خود را آماده کنید.

0

در فروشگاه Esty با نام Mongolife اکنون می‌توانید به نقشه‌ای بصری از دنیای Game of Thrones، یعنی Westeros در قالب و شکل و شمایل نقشه‌های گوگل‌مپس دسترسی داشته باشید.

در وب‌سایت Esty اینچنین نوشته شده است:

در صورتی که سرزمین Westeros بر روی گوگل‌مپس وجود داشت پوستری همانند آنچه ما به‌فروش می‌رسانیم مشاهده می‌کردید.

این نقشه با رزولوشن بالا بر روی کاغذی مات، با ماندگاری بالا و ضخیم پرینت شده و بر روی آن شهرها، قلعه‌ها، دژها، کوه‌ها و جاده‌ها، همه و همه مشخص شده‌اند. این نقشه با قیمت 21 دلار به‌فروش می‌رسد و گزینه‌های مزین به قاب ویژه چیزی در حدود 50 تا 60 دلار قیمت دارند. این درحالیستکه سفارشات ویژه نیز در این وب‌سایت پذیرفته می‌شوند.westeros-map-poster

جای تعجب نیست که به‌منظور افزایش تعداد سفارشات هم که شده وب‌سایت Esty اعلام کرده با توجه به تعداد بالای تقاضا، ارسال نقشه‌ها ممکن است با تاخیر مواجه شود. طرفداران مجموعه‌های سریالی موفق George R. R. Martin که به‌دنبال راه‌حلی از نوع دیجیتال برای پیمایش سرزمین یادشده هستند می‌توانند با مراجعه به QuarterMaester.info به نقشه‌ای تعاملی با امکان استفاده از قابلیت‌های حرکتی بر روی سرزمین Westeros دسترسی داشته باشند.

از سوی دیگر بازی WesterosCraft که در واقع نسخه MinceCraft این سرزمین است توسط طرفداران این مجموعه با رشدی به وسعت لس‌آنجلس تولیدشده است.

Digitaltrnds

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.