با Norton Identity Safe پسوردهای خود را به‌طور رایگان مدیریت کنید!

با افزایش تعداد وب‌سایت‌ها و سرویس‌هایی که برای استفاده از آنها به یک نام کاربری و گذرواژه نیاز داریم، وجود یک برنامه مدیریت گذرواژه ضروری به‌نظر می‌رسد. به همین منظور کاربران زیادی در حال حاضر از برنامه‌هایی مانند LastPass و RoboForm استفاده می‌کنند.

0

این برنامه‌ها اگرچه نسخه‌هایی رایگان را در اختیار کاربران قرار می‌دهند اما استفاده از آن‌ها به رایانه‌های رومیزی محدود بوده و هیچ قابلیتی به‌منظور همگام‌سازی داده‌ها بر روی وب و برنامه‌های موبایل وجود ندارد. به‌منظور بهره‌گیری از برنامه‌ای برای مدیریت گذرواژه‌ها و البته با قابلیت همگام‌سازی به هزینه‌کردن چیزی در حدود 20 تا 40 دلار به صورت سالانه نیاز خواهید داشت. با این اوصاف بدنیست نگاهی به برنامه Norton Identity Safe که این قابلیت‌ها را به‌طور رایگان در اختیار شما قرارخواهد داد بیندازید.

این برنامه، مستقل از دیگر محصولات نورتون بوده و در حال حاضر به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. برنامه مدیریت گذرواژه‌های تولیدی نورتون شامل نسخه رایانه‌های رومیزی (البته تنها ویندوز)، پلتفرم تحت وب و برنامه‌های ویژه سیستم‌عامل‌های اندروید و iOSاست و همگام‌سازی داده‌ها بین پلتفرم‌های یادشده به سادگی انجام می‌پذیرد.norton safe

در حال حاضر قصد بررسی کامل این برنامه را نداریم و تنها به معرفی مختصر آن اکتفا می‌کنیم. این برنامه نه‌تنها به مدیریت اطلاعات ورود به سایت و گذرواژه‌ها اقدام می‌کند بلکه امکان ذخیره‌سازی اطلاعات مربوط به فرم‌ها و آدرس‌ها را نیز در خود دارد تا با مراجعه به وب‌سایت‌های مختلف، این اطلاعات به‌طور خودکار در فیلدهای مخصوص قرارگیرند. برنامه موبایل نیز از چنین قابلیتی البته در صورتی که از مرورگر ویژه نورتون که در برنامه قرارداده شده استفاده کنید برخوردار است.

قسمت کیف پول برنامه نیز می‌تواند اطلاعات مربوط به حساب بانکی و کارت عابربانک شما را درخود نگهداری کند. در قسمت یادداشت‌ها نیز می‌توانید حفاظتی ایمن از نوشته‌های شخصی خود داشته باشید.norton

یکی از قابلیت‌های اصلی که جای خالی آن احساس می‌شود، وجود گزینه‌ای به‌منظور تولید خودکار گذرواژه‌های امن است. در پتلفرم تحت وب می‌توانید از چنین گزینه‌ای استفاده کنید اما نیاز به کپی کردن این گذرواژه از راحتی کار می‌کاهد.

این برنامه، ابزاری کارآمد با رابط کاربری ساده و بی‌آلایش است. در صورتی که از این برنامه مدیریت گذرواژه یا برنامه‌های مشابه به‌منظور راحتی هرچه بیشتر کار با وب‌سایت‌های مختلف استفاده می‌کنید، تجربه کاری خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

Cnet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.