ببینید: شوخی تحقیرآمیز با اپل در سرویس نقشه گوگل!

دو غول فناوری آمریکایی اپل و گوگل طی سال‌های اخیر مناقشات بسیاری با یکدیگر داشته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به حذف برنامه پیش‌فرض گوگل مپز در iOS 8 توسط اپل اشاره کرد. شاید در واکنش به همین موضوع باشد که گوگل در تازه‌ترین اقدام تلافی‌جویانه خود به شکل تحقیرآمیزی لوگوی اپل را مورد عنایت قرار داده است.

9

اگه در حال حاظر در سرویس نقشه گوگل مشخصات شهر Rawalpindi واقع در پاکستان را جستجو نمایید، با تصویر فوق رو به رو خواهید شد که در آن یک روبات اندرویدی در حال مورد عنایت قرار دادن لوگوی شرکت اپل می باشد.

هرچند هنوز اطلاعات موثقی در این رابطه منتشر نشده، با این حال ممکن است این شوخی تحقیر آمیز صرفا به واسطه چند تن از کارمندان بخش سرویس نقشه گوگل انجام گرفته باشد.البته عده ای نیز معتقداند که این کار را افرادی ناشناس متعصب به اندروید از طریق سرویس Map Maker ترتیب داده اند.

شرکت های فناوری به طور مداوم در مواقع مختلف در حال راه اندازی کمپین های تخریبی بر ضد رقبای خود هستند، اما به نظر می رسد این اقدام گوگل مرز بین شوخی و تخریب را از میان خواهد برداشت.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

9 نظر برای این مطلب
  1. فرهنگ می‌گوید

    هر چند که از چنین خبری بیشتر بوی طنز میاد اما شوخی بی ادبانه و کاملن احمقانه ای است، که شکی نیست باعث خوشحالی قشری خواهد شد که کم و بیش با آنها آشناییم.همانهایی که به صرف داشتن یک دیوایس از هر سازنده ای یقه ی خود را برایش چاک میدهند.

  2. تیارا می‌گوید

    اینستام هنگ کر ده چه جوری درزستش کنم میخوام لایک کنم با پست بزارم نمیشه یه صفحه میاد

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اخلال در اینستاگرام متاسفانه راهکاری جز فیـلترشکن نداره در شرایط کنونی

  3. خودم! می‌گوید

    حذف شد انگار.
    یعنی دقیقا همون موقع که داشتم میدیدیم یهو عکسه حذف شد دوباره هم که باز کردم نیومد.
    ولی خیلی باحال کشیده بودنش (((((:

  4. quietly brilliant می‌گوید

    اقای ایزدی عکستون اون گوشه تصویر!خیلی کار افراطی و تحقیرآمیزیه متاسفانه

    1. علی ارغوان می‌گوید

      دوست عزیز منظورتون رو متوجه نمیشم. شما اگر به اکانت گوگل خودتون لاگین کرده باشید به Google Maps برید عکستون بالای صفحه برای دسترسی راحت به سایر سرویس های گوگلی نشون داده میشه

      1. quietly brilliant می‌گوید

        منظورم از کار افراطی و تحقیرآمیز،کاره اینها تو نقشس.ببخشید بد نوشتم :)

        1. علی ارغوان می‌گوید

          شایدم من بد متوجه شدم :)

    2. بهزاد ایزدی می‌گوید

      : )