اکسپریا تی2 اولترا شاید در آینده نزدیک به اندروید 5 آپدیت شود

بر اساس اعلام رسمی سونی تا پیش از این می‌دانستیم که این کمپانی تنها برای سری زد گوشی‌های هوشمند خود آپدیت اندروید 5 را منتشر خواهد کرد، اما امروز تصویری به دست آمده که می‌تواند نوید بخش چشیدن طعم اندروید آب‌نبات‌چوبی به‌زودی توسط بالا قامت اکسپریا تی2 اولترا باشد.

1

در خبرهای قبلی سونی در برنامه‌ریزی خود جایی را به دستگاه‌های غیر از سری زد برای دریافت اندروید 5 اختصاص نداده بود، اما طبق شایعات جدید به نظر می‌رسد که این غول ژاپنی در حال تست این به‌روزرسانی بر روی دیگر گوشی‌های بالا رده خود است.

بر اساس تصویری که به تازگی منتشر شده، شاهد به کار بردن حرف “L” که در واقع همان اندروید آب‌نبات‌چوبی می‌باشد برای اکسپریا تی2 اولترا  که در ژاپن با کد اختصاری “Tianchi” شناخته می‌شود، هستیم؛ این خبر می‌تواند امید را در دل دیگر دارندگان گوشی‌های بالا رده سونی به منظور دریافت اندروید 5 زنده کند.

Lollipop update for Sony Xperia T2 Ultra gets certification

این سند در تاریخ 11 مارس به ثبت رسیده و در آن هیچ اطلاعات دیگری به‌جز آمدن فناوری Bluetooth SIG به گوشی مذکور پس از به‌روزرسانی مشاهده نمی‌شود.SIG امکاناتی را با عنوان « MAC/PHY» ارائه داده که به تجهیزات مجهز به هر دو تکنولوژی بلوتوث و وای‌فا به‌منظور افزایش سرعت انتقال اطلاعات امکان می‌دهد که از یک تکنولوژی به تکنولوژی دیگر تغییر حالت دهند.

اکسپریا تی2 اولترا  در زمان عرضه از نسخه 4.3 اندروید بهره می‌برد، اما کمی بعد توانست مجوز دریافت نسخه‌های 4.4.2 و 4.4.3 این سیستم‌عامل را به دست آورد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. علی می‌گوید

    سلام اندروید 5 براش اومد من امروز بروزرسانیش رسید دستم